2025-12-15, 07:43
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Fel snubbe de haffade, tyckte hela tiden det var märkligt med denna Erickson.
Gissar på en fd elev i 24-års åldern som inte klarade av studierna och som därför var tvungen att sluta och som ältat detta länge och som nu "hämnades".
Han såg ut som lätt överviktig och har troligen bott hemma hos mamma och ätit hamburgare och knaprat på lugnande narkotikaklassade mediciner ett par år.
Dr Dängrot.

Jag skrev ju det redan 05.08 idag måndag!

Är det ingen som läser mina inlägg!?

Mobbad.

Av Flashbackare.
Citera
2025-12-15, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Fel snubbe de haffade, tyckte hela tiden det var märkligt med denna Erickson.
Gissar på en fd elev i 24-års åldern som inte klarade av studierna och som därför var tvungen att sluta och som ältat detta länge och som nu "hämnades".
Han såg ut som lätt överviktig och har troligen bott hemma hos mamma och ätit hamburgare och knaprat på lugnande narkotikaklassade mediciner ett par år.
Dr Dängrot.
Om uppgifterna om judiskt mål stämmer kan det också vara någon lokal anti-jude boende inom 5km från skolan. Oavsett vilket så borde bilden göra att han är identifierad vid det här laget. Men de brukar inte kunna arbeta på samma sätt med häktningar där som man kan och gör i Sverige.
Citera
2025-12-15, 08:32
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Benjamin Erickson är släppt. Det var fel snubbe. Skrev det redan 05.07 med CNN som källa.

ping123 får väl reda på det oxå så småningom...

så sjukt att de så tidigt går ut med namn och bild i de där koko-landet.

men det är väl så folk vill ha de här...
Citera
2025-12-15, 10:11
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
så sjukt att de så tidigt går ut med namn och bild i de där koko-landet.

men det är väl så folk vill ha de här...
Var ju samma med 77åringen som blev uthängd när Charlie Kirk sköts.

Man får hoppas allmänheten fattar fort så killen i denna tråds framtid inte blir påverkad.
Citera
2025-12-15, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Man måste vara ganska sjuk i huvudet om det enda man fokuserar på i en sådan här händelse är hudfärgen.
Tror du på något sätt att du är bättre än de som kallas rasister?

Men jag misstänker att varje gång du ser dig själv i spegeln så vet du vilket skräp du är som människa.

Hur är jag skräp? Det enda jag ville komma fram till var att det inte alltid är mörkhyade som gör dessa brott. Men kolla på en del kommentarer här så förstår du hur en del rasister resonerar.
Citera
2025-12-15, 14:21
Medlem
Ap-ungens avatar
Så skytten är fortfarande på fri fot?
Citera
2025-12-15, 14:23
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Mystiskt tyst om detta fall, jag förstår inte.
Citera
2025-12-15, 15:11
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Var ju samma med 77åringen som blev uthängd när Charlie Kirk sköts.

Man får hoppas allmänheten fattar fort så killen i denna tråds framtid inte blir påverkad.

nä men det känns som 90% av dom som är på fb vill att man hänger ut så tidigt som möjligt.

se t.ex bussolyckan i sthlm förra månaden.
då skulle ju namn på föraren och döda ut direkt.

eftersom de händer i usa kanske man kan stämma alla nyhetsbolag som hängt ut en felaktigt?
Citera
2025-12-15, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
eftersom de händer i usa kanske man kan stämma alla nyhetsbolag som hängt ut en felaktigt?
Lögner kan man stämma för i USA. Så har de sagt att han är skyldig, eller att han var misstänkt eller förhörd?
Citera
2025-12-15, 16:05
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Excenter32
Lögner kan man stämma för i USA. Så har de sagt att han är skyldig, eller att han var misstänkt eller förhörd?

nä jag har ingen aning faktiskt, för stt de publicerat hans bild? de lär ju tagit den från t.ex facebook.

men också för att de (kan ha) förstört hans framtida liv?

kan inget om deras lagar kring stämmningar, men de var ju en fanilj nyligen som stämde en kryssare för att de serverat en man 33 drinkar och dog. så varför inte
Citera
2025-12-15, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Så skytten är fortfarande på fri fot?
Ja!

De två döda är Ella Cook och MukhammadAziz Umurzokov.

Ella Cook, vice president of Brown College Republicans chapter.
MuhammadAziz Umurzakov, from Uzbekistan in central Asia.

https://www.newsweek.com/who-was-ella-cook-church-pays-tribute-to-brown-university-shooting-victim-11211243
(bild)
Senast redigerad av T.Ramses 2025-12-15 kl. 16:16.
Citera
2025-12-15, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nudelpaj
Man ska nog inte köra det påståendet om man själv använder sig av "factcheck" som upplysningsmedel.

Jag skrev skolskjutning (många döda såklart). Din källa använder den breda definitionen av "mass shooting" för att statistiken ska låta bättre. Om du skjuter någon och det är 3 eller flera i närheten så beräknas det som "mass shooting". Din "fact-check" tar även med fall som varit olyckor m.m, jag nämnde specifikt skolskjutningar och massmord. "Fact check" visar bara vilseledande information.

Men några exempel rätt nyligen:
2023 - Covenant School shooting
2019 - STEM School Highlands Ranch shooting (Colorado)
27 augusti 2025: Annunciation Catholic School shooting in Minneapolis (Minnesota)
2018: Aberdeen, Maryland (Adam Lanza) aka Sandy Hook Elementary School (väldigt små barn)
Trinity Shockley (begick aldrig ett dåd men blev dömd nu i år till 12 års fängelse för planering som var nästan påväg att fullbordas, är trans).

Alla dessa begicks av transor.

Var ett till fall som mörkades framtill ganska nyligen, kommer inte på vilken det var.

De kommer antagligen försöka mörka den detaljen om det nu skulle visa sig vara en transa bakom detta dåd.

Så jo, transor har stor % när det gäller massmord i skolmiljö.

Edit: det har i princip bara skett ca 8-10 sådana massmord i skolmiljö sen 2018, nästan alla av dessa begicks av en transa förutom två, i de fallen var det en sydkorean och i det andra en amerikansk urinvånare.

Vänta nu, påstår folk att Adam Lanza var trans nu? Var får ni allt ifrån liksom…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in