Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-14, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
jag fattar inte hur detta är möjligt - jag duschade 2 timmar sedan, eller lite mindre t.om, och nu känner jag att det luktar illa igen?! jag kan fatta om man går 2-3 dagar utan att tvätta sig men vafan är problemet?

ja jag har vanlig förhud så jag är inte omskuren om någon skulle tro det. vad är problemet?

Det kan finnas bakterier eller sporer i vattnet. Tvätta efter med alsolsprit. eventuellt även med klorhexidin. Båda är sårtvättmedel och finns på apotek.
Citera
2025-12-14, 02:13
Medlem
kan få svamp utan att ha knullat. Tvätta kuken utan tvål , endast vatten. Tvätta dina kalsonger med oparfymerat tvättmedel 60 grader , inget sköljmedel.

Svamp på kuken syns då den blir röd/fnasig. Sprit är dåligt att använda om det är svamp. Behöver dock inte vara svamp i det här fallet men men.
Citera
2025-12-14, 02:53
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
jag fattar inte hur detta är möjligt - jag duschade 2 timmar sedan, eller lite mindre t.om, och nu känner jag att det luktar illa igen?! jag kan fatta om man går 2-3 dagar utan att tvätta sig men vafan är problemet?

ja jag har vanlig förhud så jag är inte omskuren om någon skulle tro det. vad är problemet?
Ut och spring/svettas med dig så blir du förmodligen av med mycket lukten om du duschar direkt efter.
Citera
2025-12-14, 04:32
Medlem
Symptms avatar
Det kan vara dina byxor som inte andas, på riktigt. Jag har ett par jeans som är snygga osv men har jag på mig dom händer exakt samma sak.

Har jag på mig en annan typ av byxa som är mycket mer tunnt material så kan jag gå en hel vecka utan problem.

På riktigt, det kan vara dina klädval samt val av kallingar.
Citera
2025-12-14, 07:00
Medlem
Silltunnas avatar
Köp tvål avsedd för intimrengöring. Det kommer lösa problemet.
Citera
2025-12-14, 07:32
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Du kanske ska börja sova naken så den får lufta av sig.

Man kan ha filmjölk på ollonet eller köpa på apoteket.

Du ska inte ta tvål på kuken

Man kan också äta ananas, dricka mer vatten och äta bättre mat.

Låter som du försöker jävlas. Jag har tvålat in kukhuvet två ggr om dagen i snart 40 år, aldrig luktat illa. Låter som om jag skulle ersätta tvål med filmjölk så kan vi börja snacka kukstank.
Citera
2025-12-14, 08:08
Medlem
Har du några andra besvär än bara doften? Hur länge har detta pågått? Alltså en kuk ska ju lukta kuk, kanske bara du som är överkänslig? Kvinnor gillar när det luktar just kuk, men luktar det annat så kanske värt att kolla upp!?
Citera
2025-12-14, 08:26
Medlem
Skölj längre, själva tvålen luktar ofta fan helt enkelt.
Citera
2025-12-14, 08:54
Medlem
talcsofts avatar
Gå och testa dig.
Citera
2025-12-14, 08:59
Medlem
halaltarzans avatar
Man kan väl få ändrat PH-värde i kroppen av div. mediciner som i sin tur kan leda till svamp. Hade själv någon receptfri kräm, egentligen för fotsvamp har jag för mig när jag åt någon medicin som spökade till det.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-12-14 kl. 09:02.
Citera
2025-12-14, 09:29
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Balanit ?
Citera
2025-12-14, 09:39
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:

Könssjukdom? Du har troligen fått en present av en tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in