Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-13, 14:53
Medlem
Du har blivit avstängd från forumet av följande anledning:
Ingen

Vad menas med detta och varför får man det?
2025-12-13, 14:57
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshCandy
Du har blivit avstängd från forumet av följande anledning:
Ingen

Vad menas med detta och varför får man det?

Har du kollat här: (FB) Avstängningar och bannlysningar
2025-12-13, 14:58
Medlem
IanMcEwans avatar
Har fått upp det när jag använt en dator som tidigare hade ett av mina förra konton inloggat på den datorn. Fick upp det meddelandet efter att just den specifika användaren hade blivit avregistrerad av mig.
2025-12-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Har du kollat här: (FB) Avstängningar och bannlysningar
Ja, jag har kollat där, finns ej med..

Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Har fått upp det när jag använt en dator som tidigare hade ett av mina förra konton inloggat på den datorn. Fick upp det meddelandet efter att just den specifika användaren hade blivit avregistrerad av mig.
Skumt, för min kompis har inte avregistrerat sig....

Denna hade en tidsbegränsing på några månader. Hade du också det?
2025-12-13, 15:21
Medlem
Vem kan ha gjort detta? Kan moderatorer göra så hur som helst? Eller är det självaste admin??
2025-12-13, 17:13
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Detta sker med uppenbara trollkonton, där 99.999% av forumet enhälligt anser det vara okej för mod/admin att göra sig av med trollet och att "ingen" är en lämplig kommentar. Det skulle lika gärna kunna stå ingenting och det hade varit lika giltigt.
2025-12-13, 19:38
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshCandy
Ja, jag har kollat där, finns ej med..

Skumt, för min kompis har inte avregistrerat sig....

Denna hade en tidsbegränsing på några månader. Hade du också det?

Din kompis kan starta ett nytt konto och ta upp det med valfri moderator/admin. Utan mer information går inte detta att forska i.

Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Om du undrar varför en viss användare blev avstängd, så finns det några enkla svar du bör ta till dig innan du skriver här.

1. Avstängningar och bannlysningar annonseras ut i forumet med samma namn. Klicka här.

2. Användaren har precis blivit avstängd, och noteringen har inte hunnits läggas ut i ovanstående forum ännu. Avvakta.

3. Om du inte hittar orsaken i Avstängningar och bannlysningar så beror det på att kontot var ett trollkonto till en tidigare avstängd eller bannlyst användare. Om användaren inte är tillbaka efter den tid som har angetts i Avstängningar och bannlysningar beror detta på att användaren under sin avstängning har brutit mot regel 1.07

admin4

Denna låses.

/Moderator
Senast redigerad av Maviel 2025-12-13 kl. 21:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in