Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-24, 00:09
Moderator
Carlboms avatar
Samanda Ekman var hungrig som satan på slutet, stod och trängdes vid buffébordet. Sen börjar nån dansa och drar med henne runt granen med tallrik käk i näven. Vad gör Samanda då? Jo hon ställer ifrån sig tallriken och ser till att SVT får bra TV. Samanda är en riktigt bra kvinna.

Jag är riktigt nöjd med uppesittarkvällen.
Citera
2025-12-24, 00:11
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Du ska se det som en ynnest att jag uppmärksammade dig, men bara för att du verkar puckad, inget annat. Men varsågod.

Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Samanda Ekman var hungrig som satan på slutet, stod och trängdes vid buffébordet. Sen börjar nån dansa och drar med henne runt granen med tallrik käk i näven. Vad gör Samanda då? Jo hon ställer ifrån sig tallriken och ser till att SVT får bra TV. Samanda är en riktigt bra kvinna.

God jul på er 🎅🏼

Absolut bra underhållning, kul med många olika personligheter och olika segment hela tiden. Kommer garanterat bli ännu en uppesittarkväll nästa år.
Citera
2025-12-24, 00:17
Medlem
Moobs avatar
Det är lite billigt och stökigt ztv över de här ironiska uppesittarkvällarna, men klart mer underhållande än bingolotto eller kronér.

Stelt mellan gästerna i princip hela kvällen och ingen verkar vilja vara där , de surar och pratar knappt med varandra. Ingen folklig och bred underhållning trots ett par folkliga artister.
Citera
2025-12-24, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Jag med, kvällen var överlag lagom svår. Tycker definitat Jonatan Unge förtjänar lite beröm här, han hängde med på allt och lyfte stämningen efter Brunnbergs svåra inledning.
Muslimen förstår jag fortfarande inte varför han var där, Häckner kändes mest som Garplinds gamla barndomsdröm att få se (ingen annan njöt) Tomtebesöken var välkomna avbrott.
Citera
2025-12-24, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
God jul på er 🎅🏼

Absolut bra underhållning, kul med många olika personligheter och olika segment hela tiden. Kommer garanterat bli ännu en uppesittarkväll nästa år.
God jul på dig!.
Blir definitivt nästa år igen. Hoppas på fler aparta personligheter med samarbetsproblem
Citera
2025-12-24, 00:22
Medlem
Noxyls avatar
Också helt nöjd med programmet, gillar när det blir lite rörigt och deltagarna inte fattar att de är i bild och myggorna på. Positivt överraskad av Carl-Einar, 'buktalar tricket' va klockrent.
Citera
2025-12-24, 00:25
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Jag gillar en tjackad Jonathan Unge, så jag är nöjd. Du då?
Det är så som man minns honom bäst.
Citera
2025-12-24, 00:43
Medlem
I brist på annat tittade jag lite halvhjärtat

Alltså den krystade humorn

Och alldeles för nyktert

Ljudet, filmningen och lokalen var sämre än tidigare år

Tävlingarna, rimmen osv är så styltigt när Anis ringde in vad det riktigt nära att jag stängde av och då hade jag missat programmets typ enda höjdpunkt när Tommy sjöng o helga natt

Borde gå att göra så jävla mycket bättre tv med alla dessa gäster och sändningen borde pågå till typ 02.00
Citera
2025-12-24, 00:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Men vilken B produktion dåligt ljud och kassa kameravinklar
Påminner om ett dåligt lokalteveprogram
Det är ju det som är halva poängen. Charmen med programmet är kaoset.
Citera
2025-12-24, 00:45
Medlem
kanonkukens avatar
Minnesvärt ögonblick var när Edward Blom välte ner en brinnande sockertopp så det nästan fattade eld i golvet. Det är det kaotiska och direktsända som är charmen.

Det börjar också bli tradition att Tone ska tjata om när hennes ex gav henne ett raffset, det verkar vara en traumatiskt upplevelse för henne.
Citera
2025-12-24, 00:54
Medlem
Noxyls avatar
Ett lågvattenmärke var när Tone använde AI till sina julklappsrim. Författare och dramatiker enligt wiki, har hon spökskrivare?
Citera
2025-12-24, 01:01
Medlem
JeffDaviss avatar
Tones urringning gör iaf mig julglad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in