Grannen hade reagerat på att persiennerna var nerdragna redan kvällen innan, de hittades döda dagen efter. Det låter som att de inte brukar vara nerdragna normalt. Alla tre bodde ihop. Mycket skumt. Det är ju dessutom så mörkt ute, varför dra ner persiennerna alls?
För att inte alla nyfikna grannar ska glo in när man går i sina kallingar och petar sig i näsan.
Det finns nåt som heter privatliv
Skulle inte förvåna mig om detta i grund & botten handlar om våld i nära relation som alltid även innefattar ekonomiskt våld.
Han behöver inte ha lyft ett finger men drivit henne till en gräns där hon inte såg ngn utväg.
Du kan inte börja skuldbelägga honom för att hon tappade kontrollen över sig själv. Du låter som en sån där stackare som skyller allt dåligt som händer i världen på män, kanske dags att vidga vyerna lite. Kvinnor ska definitivt inte sättas på någon piedestal när det gäller såna här fall.
Jag blev själv inte det minsta förvånad när misstankarna istället riktades mot mamman.
Du kan själv läsa länkarna i min signatur längst ned, sluta propagera för att män är roten till allt ont