Tidigt 80tal. Satt på jumpseat i ett halvstort propellerplan mot Skellefteå, väldigt liten flygplats mitt i skogen. Dimma så vi fick cirkla ovanför i ca 10 minuter innan piloten fick klartecken att landa. Han tog ner henne så snabbt att min mage var uppe i halsgropen när vi gick ner. Väldigt skakig Krem som stapplade ner för stegen (cargoplan)
Så vitt jag minns har det bara hänt en gång på över 100 flygningar. Minns inte ens var det var, Berlin tror jag eller Prag. Inget dramatiskt, bara en hoppig inflygning med vindbyar och vi var aldrig nära marken, kanske ett par hundra meter.