2026-07-24, 19:21
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Där ser man. Lite förvånande lågt med tanke på att dom huvudstadsklubb osv och väl klart bäst historiskt.
Arenorna är inte så stora och de flesta Belgiska städerna är rätt små relativt sett. Sen är Belgisk fotboll inte så stor som man kan tro.
Citera
2026-07-24, 19:27
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mugabelover
Okej - såpass löst så inte ens fotbollskanalen ville skriva om det när det ”hände”, journalisten fick skriva det i sin bok utan någon form utan källhänvisning - det här kommer inte ens gå till åtal.

Oskyldig tills motsatsen bevisats är en grundläggande princip som vi supportrar (alltså vi som själva går på matcher, inte sitter hemma i källaren) krigar för när våra läktarkamrater blir avstängda utan bevis.

Kanske, bara kanske ska samma princip gälla även för spelare?
Alla lags kat c supportrar har krävt läggmatcher genom åren. Hotat spelare ledare tränare .. pratat direkt med spelare.

Visst är det skillnad mot match fixing.. men om det är för att en tränare elr sportchef ska bort så kan det vara ok i mina ögon. Man vet sällan hela bilden.
Citera
2026-07-24, 20:07
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Alla lags kat c supportrar har krävt läggmatcher genom åren. Hotat spelare ledare tränare .. pratat direkt med spelare.

Visst är det skillnad mot match fixing.. men om det är för att en tränare elr sportchef ska bort så kan det vara ok i mina ögon. Man vet sällan hela bilden.

Bland det sjukaste jag läst här på forumet, vilket inte säger lite.
Citera
2026-07-24, 20:32
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Du måste uttryckt dig helt fel...
Citera
2026-07-24, 22:30
Medlem
cokehyenas avatar
Flaxbajen spelar på "bortaplan" mot ett BP utan sina två främsta poängspelare.
Citera
2026-07-25, 01:05
Medlem
Citat:

Så är det, Pancev. Det är ingen stor grej. Kanske finns det liknande tankar i vår trupp för att få bort finnjäveln. Skulle inte förvåna mig. Tror så jävla många är trötta på honom nu. Han förstår ju själv att han har tappat gruppen också. Redan innan match emot Öis sade han att truppen inte var fokuserad.
Senast redigerad av Mandelgubben 2026-07-25 kl. 01:09.
Citera
2026-07-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Bland det sjukaste jag läst här på forumet, vilket inte säger lite.

Ibland kan det vara för föreningens bästa om man känner att föreningen går i fel riktning.
Citera
2026-07-25, 10:43
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Du måste uttryckt dig helt fel...
Lite otydligt var det absolut.

Menade om det sker att ngr spelare förlorar avsiktligt i en helt dysfunktionell klubb där både ledare och tränare är skadliga för klubben så skulle det vara ok i mina ögon. Lite hypotetiskt menat alltså.

Att supportrar kräver det är ok i mina ögon. Sen om spelarna lyssnar är en annan sak.
Citera
2026-07-25, 10:51
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Ibland kan det vara för föreningens bästa om man känner att föreningen går i fel riktning.
Precis. Men det krävs ju rätt mkt. Finns ju oftast andra bättre lösningar som är i linje med föreningslivet.
Citera
2026-07-25, 13:06
Medlem
trazkeis avatar
Två derbyn idag!? Smålands/Blekinge derbyt och DIF-derbyt! Och bara två dagar före Knullafton!? Händer mycket nu! 🤗
Citera
2026-07-25, 13:08
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Lite otydligt var det absolut.

Menade om det sker att ngr spelare förlorar avsiktligt i en helt dysfunktionell klubb där både ledare och tränare är skadliga för klubben så skulle det vara ok i mina ögon. Lite hypotetiskt menat alltså.

Att supportrar kräver det är ok i mina ögon. Sen om spelarna lyssnar är en annan sak.
Jag satt och höll på motståndarna varje match sista halvåret med fanskapet Alm. Men som du säger ska det nog mycket till innan spelarna tänker så.
Citera
2026-07-25, 14:03
Medlem
Någon som har koll på vilka fd gnagarspelare som är misstänkta för läggmatcher för att få bort Brännström?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in