2025-11-28, 23:17
Medlem
Hoppas han får ett riktigt ordentligt straff och får leva på vatten och bröd.
Citera
2025-11-28, 23:39
Medlem
enlevandemans avatar
Fast vilka barn har han våldtagit? Finns inga offer. Han har tryckt vänsterklick på musen några gånger.

Dessutom man får ha sex med 15-årringar, men har du en bild på dem är du pedo. Stört land.
Citera
2025-11-29, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Är det nåt du kan få fram?

Det är tråkigt, men inte oväntat, att de med dragningar till barn, söker sig till yrken där de får träffa barn. I detta fall även barn som lever under svåra förhållanden. Eller där föräldrar bara tror gott om prästen och därför inte funderar över riskerna.

Jag hoppas församlingen noga kollar upp vad han har haft för kontakt med barn och ungdomar i församlingen. Om det går rykten om honom. Och ifall han skilt ut nåt barn ur grupper för mer intensiv kontakt. Eller om han varit väldigt kramig på konfaresor.

De har ju bara kollat upp ifall han använt kyrkans enheter för att tanka och titta på bilder.

Det är bara maila Nacka tingsrätt. Dom svarar fort.
Citera
2025-11-29, 10:02
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Varför ska de ha så jävla många bilder?
Därför att pedofiler av någon jävla anledning är maniska hoarders av barnporr och har ett mycket sjukligt begär att samla på sin sjuka barnporr!

Varför är det så att präster och speciellt katolska präster (Ja jag vet att denna präst inte är katolsk och tillhör svenska kyrkan) dyker upp i dessa härvor titt som tätt? Sysslar med diverse sexbrott!
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2025-11-29 kl. 10:08.
Citera
2025-11-29, 11:19
Avslutad
Jag har alltid undrat vilka gemensamma trauman pedofiler har.
Att män tänder på unga tonåringar från 13-17 är en sak men allt under 12 år måste vara en djup skada i sinnet.
Citera
2025-11-29, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Därför att pedofiler av någon jävla anledning är maniska hoarders av barnporr och har ett mycket sjukligt begär att samla på sin sjuka barnporr!

Varför är det så att präster och speciellt katolska präster (Ja jag vet att denna präst inte är katolsk och tillhör svenska kyrkan) dyker upp i dessa härvor titt som tätt? Sysslar med diverse sexbrott!

En gissning är att man tror man skulle få hjälp genom kyrkan. Sen blev man bekväm med sin roll. Så gudatro gick från att nu söker jag hjälp till att nu är jag bekväm bakom mina gudatro. Porren och gudatron gömde man bakom gud tillslut.

Istället för att sätta namn på problemet för att hitta rätt behandling, föra ut det i ljuset och starta kbt och läkande.
Citera
2025-11-29, 11:29
Medlem
Galejans avatar
Hur lyckas en granne få nys om det? Stod grannen och kikade in genom fönstret när prästen satt och polerade knoppen till Lolitafilmer?
Citera
2025-11-29, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

Inom katolska kyrkan har prästerna mycket ensam tid med korgossar. Och församlingsmedlemmarna inklusive föräldrarna, har hittills haft en väldig naiv och helig bild av präster. Plus en organisation som flyttat prästerna till en ny församling där övergreppen kunnat fortsätta, istället för att ta ifrån dem prästämbetet.

Har du mer info?
Källa?
Årtal?
Namn?

Vid en snabb sökning är det 10 år sedan och endast präster som begått sexuella övergrepp mot konfirmander (15-16 år gamla). Självklart jävligt nog men hittar inte mycket mer.
Citera
2025-11-29, 11:47
Medlem
Molekyl3ns avatar
Säkerligen bara toppen av isberget som kommer fram, om det ens kommer fram.
Mörkas nog av den annars utmålade ljusa sekten. Tankarna till korg gossarna i vatikanen nalkas.
Citera
2025-11-29, 14:04
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Think-If-You-Can
Har du mer info?
Källa?
Årtal?
Namn?

Vid en snabb sökning är det 10 år sedan och endast präster som begått sexuella övergrepp mot konfirmander (15-16 år gamla). Självklart jävligt nog men hittar inte mycket mer.

För massiv mängd övergrepp för att ens försöka lista enskilda fall men vill du fördjupa dig lite mer kring katolska kyrkan och pedofili kan du alltid börja här: https://sv.wikipedia.org/wiki/Sexuella_%C3%B6vergrepp_inom_romersk-katolska_kyrkan
Citera
2025-11-29, 14:43
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Jag har alltid undrat vilka gemensamma trauman pedofiler har.
Att män tänder på unga tonåringar från 13-17 är en sak men allt under 12 år måste vara en djup skada i sinnet.

Vissa personer tänder på lik. En del tänder på avkapade kroppsdelar. Sen finns det även dom som går igång på hundar eller höns. Listan på olika sexuella avarter kan göras milslång.
Citera
2025-11-29, 16:36
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s

Det tycks finnas ett speciellt samband mellan utövande religiositet och märklig sexualitet. Inte bara katolska präster har en dokumenterad speciell läggning.
En häftig dragning till en plågad, upphängd, lite blodig och ganska vacker naken man, med stark önskan om att dyrka den här idolen verkar kunna kopplas till en snedvriden sexualitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in