2025-11-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Då kan han väl börja ta emot dem i USA i stället då.
90% är ju typ flyktingar undan USAs krig.

Faktum är att EU borde införa 100% tullar mot USA tills de börjar betala för flyktingarna från Syrien, Irak, Afganistan och Libyen.

Det är många miljarder dollar det handlar om, som USA är skyldiga Europa.

De kommer hit till Europa för att folk från dominanskulturer har svårt att kommer överens med varandra, men självklart så är det inte dem det är fel på för de är alla jättesnälla enligt dem själva och alla andra dumma, där dummast är självklart USA.
Sedan förväntas det att vi ska stå ut med dem istället.
I detta är de också ekonomiska migranter och lycksökare.

Jag hoppas självklart att Trump kommer kunna påverka och vända utvecklingen, fastän jag är högst tveksam till att han lyckas få stopp på Västeuropas Golgatavandring.
Citera
2025-11-23, 19:35
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Vi har ingen skyldighet att ta emot packet. Inte tidigare, inte nu, inte i framtiden. Håll gränsen.
Det har vi visst det, enligt avtal som mig veterligen bara ett parti vill riva upp.
Citera
2025-11-23, 19:37
Medlem
DenverAirports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Det har vi visst det, enligt avtal som mig veterligen bara ett parti vill riva upp.

Som sagt djävulens verktyg är politikerna i Europa.
Citera
2025-11-23, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Som sagt djävulens verktyg är politikerna i Europa.

Och Trump är deras härskare?
Citera
2025-11-23, 19:44
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Kan låta bra men USA ska inte tvinga Sverige till något alls.
Citera
2025-11-23, 19:46
Medlem
grungewhores avatar
Vad märkligt att inget av länderna du nämner finns i artikeln?
Citera
2025-11-23, 19:48
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Ingropa? Ingripa?
Hur...fan...då???

Det är ju till stor del USAs krig och deras jävla judepolitik som gett oss invandringen vi ser idag.

Så är det. Inte till 100%, men feta bidrag är ett dragplåster för Mena.
Citera
2025-11-23, 19:57
Medlem
Citat:
”Av alla de brådskande utmaningar som nationerna som representeras här står inför, anser jag att det inte finns något mer brådskande än massmigration”, sa Vance till den internationella publiken
Stabilt, vi har en ledare med potential, får se om trump lyckas böja eu i den riktningen.
Citera
2025-11-23, 20:06
Medlem
TotalWars avatar
Svenskar har drabbats av grova brott, terroristattacker, sexuella övergrepp och fördrivning av lokalsamhällen. Amerikanska tjänstemän kommer nu att uppmana regeringen att agera kraftfullt och skydda medborgarna från farorna med massmigration. Det är exempelvis en mänsklig rättighet att slippa fördrivas från sitt barndomskvarter eller ens se hur samhället går sönder.

Saxat från artikeln. Finns inget att invända. Det här med att fördrivas tror jag finns med i FN´s definition också. Förhoppningsvis kan detta prövas i internationell domstol i framtiden. Man får inte bryta mot lagen oavsett vad man själv tycker om den.
Citera
2025-11-23, 20:06
Medlem
Trump förnekar sig aldrig. Han har fått för sig att han är Gud fader själv när han i själva verket mer liknar Vilddjuret som de kristna säger ska komma. Han har tillräckligt att göra på hemmaplan, anser jag.
Citera
2025-11-23, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
sverige har ju inte tagit emot några invandrare på snart 2 år. Illegala som smitit in är en annan femma.

Testa själv att försöka få uppehållstillstånd på Migrationsverket. Ni kommer bli 2000kr fattigare och få efterblivna frågor att besvara en gång per år. Varje år ställs andra frågor som retardsen kunde ställt från första början istället för att vänta 2 år.

De är en hög inkompetenta parasiter som leker på tiktok och använde chatbottar för att låtsas jobba

Sverige delade ut 83.000 uppehållstillstånd bara under 2024
Citera
2025-11-23, 20:21
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Ja det blir USAs ambassader i europa som skall övervaka och även ingropa vad gäller europas invandringspolitik. Speciellt nämns tyskland och sverige.man nämner den stora kriminaliteten som invandringen medfört.

Ja vad tycker ni om trump och att han vill minska kriminaliteten i europa?

Källa

https://m.bild.de/politik/ausland-und-internationales/trumps-aussenminister-us-botschafter-sollen-unsere-migrationspolitik-kontrollieren-6922cfd98553befaa 4af4bd3
Om det ändå vore så väl. Det hade varit en gåva från ovan skyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in