Hon är också grundare till en ungdomsgård som används av Afa och kriminella gäng i Uppsala där det står "döda poliser" på väggen där man har knarkfester och planerar brott. Sossarna vet det och har blivit tillsagda flera gånger men gör ingenting då man indirekt stödjer sådana här nätverk.
Sådant här är löjligt. Typ som bilden på Gudrun Schyman poserande med en kille med tröja på Svenskarnas parti under Almedalen. Som om det har någon betydelse för politiken.
Nä. Det här är ett slag under bältet och alla statsvetare som ens uttalar sig i detta är inte opartiska.
Sluta vara idioter. Klart dom inte kan göra bakgrundskontroll på alla som vill ha en bild.
Ni moderater behöver inte göra er dummare än ni är. Och innan ni likt dreglande hundar börjar svara så kan jag säga att jag är SD inte S.
Jag ogillar Maggan, men det här är inte hennes fel. Ställer hon upp på bild, så har hon bara agerat vänligt. Det är hennes väljare, de kriminella på bilden, som är problemet i det här fallet.
Sämsta möjliga. MA stöttade en restaurang med illegal arbetskraft som bor i lokalerna. Mordoffret, en illegal från Egypten bodde i lokalen. Hon hade bara behövt kolla heta ämnen-trådtitlarna för att undvika en så allvarlig fadäs.
Sämsta möjliga. MA stöttade en restaurang med illegal arbetskraft som bor i lokalerna. Mordoffret, en illegal från Egypten bodde i lokalen. Hon hade bara behövt kolla heta ämnen-trådtitlarna för att undvika en så allvarlig fadäs.
Källa: mord-FUP
Sanslöst dåligt omdöme - kanske någon av livvakterna som har tveksam vandel eller kontakter....eller så älskar hon att associeras med levanten bara. Restaurangen borde ju inte vara ett förstahandsval för en statsministerkandidat, och hon borde inte gå in själv om det var hämtmat som gällde