2026-08-23, 22:21
Medlem
Jag är osäker på om jag skulle vilja ligga med Dana Schultz ”Frank” i första taget (se Dana Schultz Reclining Nude), även om han va sista mannen på jorden, men det är klart att man som heterosexuell kvinna älskar den maskulina formen (George Bellows boxare tex).
Citera
2026-09-10, 03:42
Avstängd
Skattebrotts avatar
Bajskorvar är "inherent motbjudande". Men att MÄN skulle vara det..?
Bögar gillar ju män så då kan de knappast vara "inherent motbjudande". Det säljs kalendrar med avklädda män som köps av både kvinnliga och manliga kunder.
Citera
2026-09-10, 03:49
Medlem
Jag har helt ärligt varit svårt attraherad av olika män hela mitt vuxna liv. Det är säkerligen något gravt fel på mig men jag gillar dem, till och med föredrar dem, framför kvinnor. Gillar deras händer, armar, axlar, höfter, bakdelar, ben och ibland till och med fötter.
Men nu menar du alltså att det är fel på mig? Vad ska jag göra åt det här???

Vilken diagnos har jag egentligen?
Citera
2026-09-10, 06:08
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Bajskorvar är "inherent motbjudande". Men att MÄN skulle vara det..?
Bögar gillar ju män så då kan de knappast vara "inherent motbjudande". Det säljs kalendrar med avklädda män som köps av både kvinnliga och manliga kunder.

Att heterosexuella män cope'ar med att bögar gillar män är ganska talande för att mansformen är motbjudande. Bögar gillar män just för att det är motbjudande och perverst.

Men ja, grattis - du kan ha sex med bögar om du vill
Citera
2026-09-10, 07:08
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Att heterosexuella män cope'ar med att bögar gillar män är ganska talande för att mansformen är motbjudande. Bögar gillar män just för att det är motbjudande och perverst.

Känns som att du trampar vatten TS. Men om du slår ytterligare en mental kullerbytta så kanske din "sanning" blir sann?

Men såvitt jag kan se det, så älskar alla starka och friska män. Både bögar, kvinnor, barn, och andra heterosexuella män. Dvs raka motsatsen till vad TS försöker hävda.

TS tycker antagligen om män mer än hen själv är bekväm med
Senast redigerad av busy-signal 2026-09-10 kl. 07:11.
Citera
2026-09-10, 10:56
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Bögar gillar män just för att det är motbjudande och perverst.

Alla bögar är inte slaskbögar, det finns fjärilsbögar också.

Citat:

Vad pratar du om? Jag är inte incel.
Citera
2026-09-10, 16:22
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Alla bögar är inte slaskbögar, det finns fjärilsbögar också.

Vad pratar du om? Jag är inte incel.

Ja det gör det. Och dessa bögar hittar aldrig nån de är attraherade av. Precis som kvinnor. Eftersom de inte är attraherade av mansformen.
Citera
2026-09-10, 18:06
Medlem
Jo mansformen betraktas som motbjudande och vi får allt fler kvinnor som inte attraheras av den.

Vad som man skulle kunna göra.

Lokalisera kvinnor som finner mansformen attraktiv och se till att de skaffar fler barn ,framförallt av kvinnligt kön. Det ligger i männens intresse att kvinnor ökar sin attraktion till det manliga könet och vetenskap och pengar borde riktas i riktning för att lösa det.

Många tycker att man ska kontroller kvinnor på olika sätt för att de ska gifta sig med män , fast det är förkastligt eftersom det skapar bara ett ytterligare motstånd mot män ,man skulle kunna säga låg kärlek.

Kvinnorna skulle också vinna på att vara mer attraherade av män ,eftersom leva ensam är dyrare.

Sen kan man anta att det finns någon slags vinst för kvinnor vara ihop med män ,den kan vara marginell men den finns dock där.
Citera
2026-09-10, 23:13
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo mansformen betraktas som motbjudande och vi får allt fler kvinnor som inte attraheras av den.

Eller så kan du investera i en våldtäktsbläckfisk-dräkt. Många cosplay-tjejer skiter i hur killen inuti dräkten ser ut, de vill leka cosplay och ha sex med våldtäktsbläckfiskar.

Eller så får du skaffa dig en attraktiv personlighet, så att tjejen attraheras av den istället för av din kropp.
Citera
2026-09-10, 23:35
Medlem
Citat:
Eller så kan du investera i en våldtäktsbläckfisk-dräkt. Många cosplay-tjejer skiter i hur killen inuti dräkten ser ut, de vill leka cosplay och ha sex med våldtäktsbläckfiskar.

Eller så får du skaffa dig en attraktiv personlighet, så att tjejen attraheras av den istället för av din kropp.

Man måste se det på ett mer statistiskt sätt ,har inte så mycket med enskilda män att göra.

Kvinnor blir allt mindre attraherade av manskroppen , man kan alltså mäta det.

Vad ska enskilda män göra åt det om bara 50% av kvinnorna är attraherade av manliga kroppar. Lösningen är inte att männen ska bli trans eller något liknande.

Det kan finnas en naturlig lösning som tar kanske flera generationer att de kvinnor som är attraherade av män skapar fler barn ,vilket de gör ,eftersom de andra kvinnorna får inte lika många barn.

Forskarna bryr sig inte om denna fråga eftersom det som drabbar män inte är intressant ,utan etablissemanget vill snarare förstärka problemet. Under tiden får vi knappt några barn.
Citera
2026-09-10, 23:41
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Man måste se det på ett mer statistiskt sätt ,har inte så mycket med enskilda män att göra.

Kvinnor blir allt mindre attraherade av manskroppen , man kan alltså mäta det.

Låter som en incel-teori, men för all del, länka gärna till den undersökningen då.

Finns män också som inte bryr sig om kvinnans kropp, t ex om de har någon stark fetisch som de vill utöva. Åldersskillnader, tjock vs smal, maktutbyte eller vad det nu kan vara. Finns ju massor av korthåriga häxor som har lyckats hitta en partner av nån anledning.

En annan grej är att vissa personer vill vara den snygga i relationen. De blir kåta på sig själva och på att bli uppskattade av någon som är fulare. Gymkillar brukar vara såna exempelvis.
Citera
2026-09-11, 01:02
Medlem
Citat:
Låter som en incel-teori, men för all del, länka gärna till den undersökningen då.

Finns män också som inte bryr sig om kvinnans kropp, t ex om de har någon stark fetisch som de vill utöva. Åldersskillnader, tjock vs smal, maktutbyte eller vad det nu kan vara. Finns ju massor av korthåriga häxor som har lyckats hitta en partner av nån anledning.

En annan grej är att vissa personer vill vara den snygga i relationen. De blir kåta på sig själva och på att bli uppskattade av någon som är fulare. Gymkillar brukar vara såna exempelvis.

Jo fast det är mer vetenskap att det är så alltså en sanning. Vad som saknas är en exakt undersökning som fastslår exakt hur det är.

Om man ska lösa ett problem borde man som första steg samla in fakta.

Sedan kan man skapa förslag hur man kan hjälpa män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in