2025-11-17, 22:04
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Vart har du fått denna infon?

En kamrat i USA, amerikan. Dock bor han inte i den stad som TS nämner. Men gissar att det funkar ungefär lika oavsett vart i landet man bor som fånge. Det är ju lite brutalare och annorlunda mot svenska fängelser, på många vis. Svenska fängelser är väl att betrakta som rekreationshem i jämförelse.
Citera
2025-11-17, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
En kamrat i USA, amerikan. Dock bor han inte i den stad som TS nämner. Men gissar att det funkar ungefär lika oavsett vart i landet man bor som fånge. Det är ju lite brutalare och annorlunda mot svenska fängelser, på många vis. Svenska fängelser är väl att betrakta som rekreationshem i jämförelse.

Har han suttit mycket i fängelse i USA?
Citera
2025-11-17, 22:11
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Har han suttit mycket i fängelse i USA?

Inte alls. Dock känner han en som gjort det. Och sedan är det väl allmänt känt hur det fungerar på kåken i USA bland amerikaner?
Citera
2025-11-17, 22:16
Medlem
Citat:
Inte alls. Dock känner han en som gjort det. Och sedan är det väl allmänt känt hur det fungerar på kåken i USA bland amerikaner?

Du känner nån som känner nån.... svårt att ta dig på allvar.
Citera
2025-11-17, 22:19
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Du känner nån som känner nån.... svårt att ta dig på allvar.

Nog litar jag på en av mina bästa kompisar, vars en av sina bästa kompisar har suttit inne. Det är som sagt inga statshemligheter om hur det funkar i amerikanska fängelser.

Du frågade, jag svarade. Intresserar mig noll, om du tar det på allvar eller inte. Fråga inte, om du inte vill veta. Trevlig kväll.
Citera
2025-11-17, 22:28
Medlem
Ju äldre man blir ju svagare blir man fysiskt.
I hans ålder är de nog svårt att förhindra en analvåldtäkt från någon yngre, pga muskelmassan är mindre.

Samtidigt är han väl slappare i slutmuskeln än tex en 20 åring kan jag tänka.

Det kommer inte hjälpa att han försöker "knipa" när han får en grov, stenhård negerballe upptryckt i anus..
Ekonomisk brottslighet...han låter inte som någon hårding som är van att försvara sig heller.

Han kommer bli favoriten på avdelningen tills han räknas som en utsliten spermatratt och smittorisk antar jag...
Senast redigerad av Cuttherope 2025-11-17 kl. 22:30.
Citera
2025-11-17, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Jag har en bekant som riskerar ett par år i amerikanskt fängelse. Han är vit, flintskallig, normalbyggd 55åring.
Hur ser hans chanser ut? Är ”systrarna” inte intresserade av så gammalt kött?

Till och med Olof K har ju berättat om att han råkat ut för ett par pruttkörare så din polare kan inte känna sig säker.
Citera
2025-11-17, 23:05
Medlem
Citat:
Texas. Ekonomisk brottslighet pluss lite smågrejer runt det.

Vilken brottslighet kan spela roll eftersom det påverkar vilken typ av fängelse din polare hamnar på. Är man tidigare ostraffad och nu dömd till något år i buren för ett ickevåldsamt brott är väl chansen god att man hamnar på ett FPC. Där är ringmuskeln säkrare än om man sitter med galna våldsbrottslingar på högriskfängelse.
Citera
2025-11-17, 23:12
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Körd?

Ja, alltså. Rövkörd
Citera
2025-11-17, 23:56
Medlem
Inkommers avatar
Ålder spelar ingen roll. Amerikanska fängelser är fulla av bögar och dom sätter på allt dom kan utan att riskera straff eller hämnd.
Citera
2025-11-18, 00:00
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Jag har en bekant som riskerar ett par år i amerikanskt fängelse. Han är vit, flintskallig, normalbyggd 55åring.
Hur ser hans chanser ut? Är ”systrarna” inte intresserade av så gammalt kött?

Han sitter inte säkert.
Citera
2025-11-18, 00:12
Medlem
Det överdrivs extremt när man pratar om amerikanska fängelser. Majoriteten är väldigt lugnt. Våldtäkter är inte i närheten lika vanligt som filmer försöker få det att framstå som. Särskilt inte om man är äldre. Det är främsta unga killar som utsätta för sånt. Inte ens våld är så vanligt som det framställs, om man håller sig borta från särskilda människor och aktiviteter. Sen kommer inte din bekanta sitta på en av de värre anstalterna heller.
Min källa är att jag jobbat med att hjälpa svenska misbrukare och kåkfarare med att få ordning på livet i mer ca 20 år, På den vägen har jag lärt känna massor av människor, t ex många kristna som jobbat med liknande saker i USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in