Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Tyst nu. Svaret på alla dina frågor är Orange Man Bad.
Det blir spännande imorgon. Ska vi tippa på att halva DNC röstar nej och hela GOP röstar ja?
En hel del demokrater har ju lägligt nog annonserat sina avgångar, men nog vill väl de kvarvarande gärna få sina fickor fyllda.
Att Clinton står med vet vi redan. Obama gillar ju mest maskulina karlar. Att Pelosi ordnat flickor till Epstein ser jag som relativt troligt. Ralph Nader är ju pervers hela han.
Pencilneck finns såklart med.
Vad roligt detta blir.
oops, bra tippning, du fick nästan rätt och efter ALLA i DNC röstade ja

Vad får dig att skriva sånt skräp för?
För detta var ju så självklart att både R och D skulle rösta ja, sen kanske inte lika självklart att alla utom en skulle.
Och sen följer du upp med mer skräp om konspirationer som aldrig ens det minsta existerat.
Så om du ska ha roligt med dom, så lär du inte ha det här, utan i konspirationsforumet där det är tillåtet att skriva skräp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Klart Trump kände till vad Epstein höll på med. Han har ju själv berättat det. Men det var nog kännt inom hela etablissemanget. Då var ju Trump en privatperson. Tycker du han borde ha ringt polisen?
Det var under Trump som Epstein fängslades. Han åtalades alltså av Trumps DoJ.
Alla visste. Trump blev president. Epstein fängslades.
Jo, vi vet att donalds har pedofilat/sexat med minderåriga, du vet den där hemligheten donalds hade med Epstein.
Men det är lugnt, lite pedofili/sex med minderåriga är väl inget att prata om och om det är donalds.
Summerar upp er bra och skydda sexbrottslingar, det komiska jag berätta just detta skulle ske.
Flera trodde inte på mig, och nu är vi här och jag hade helt rätt, i alla fall om fansen här.
I USA har inte alla rättat sig in i ledet i sekten, tydligen är gränsen pedofili/sex med minderåriga, här är lite pedofili/sex med minderåriga helt okey.
Vilket gör Joe påståendena extremt komiska, dock typisk fascism, där egna brott är inget problem, och sen fantisera ihop brott på sina politiska motståndare som inte har den allra minsta saklig grund.