Citat:
Ursprungligen postat av
Loreia
Så du har gjort ett konto bara för att snacka om den tatueraren som typ ingen annan kommer känna till?
Oavsett så skulle jag säga att det finns gott om mycket sämre tatuerare när jag kollar på hans bilder
Tyvärr så är ju många utav taueringarna gjorda utav gäst tatuerare för grabben kan knappt tatuera själv eftersom han har nog förstört kroppen med all den skit som han drar i sig. Det är bra det kommer fram vem snubben är och om man vet vart han sitter och svart jobbar så myndigheterna får reda på det för han har stängts ner pga smittorisk . Vet en tjej som haft problem med den där luffaren för något år sen. Och efter man fått se alla bevis på vad han gjorde sommaren som var pågrund av att en person hade sagt att den där tatueraren inte skulle vara otrevlig en gång till mot tjej som hänger med han för då skulle salongen stängas ner som den redan skulle vart får många år sedan för det är ju väl känt att det sålts mer än tatuering och piercingar från salongen till gymnasieelever men det har polisen ful koll på nu. Han ska vara väl känd hos polisen sen lång tid tillbaka samt en del gästarbetare som brukat vara till stan. Jag tror det var 25 saker han blev anmäld för från flera personer förra sommaren och med tanke på att han lämnar bevis efter sig så är det ju ett jävla under att han inte har lång semester i ett litet rum på några kvadratmeter. Fick också veta att om han vill forsätta leva sitt mindre lagliga liv i Sverige så ska han gå till polisen och erkänna allt eller lasta fram 200 000 för att ersätta skit som han gjort. Erkänna kommer han knappast göra för är han glad så kanske han kommer ut när han är över 40 år. / Många har börjat fundera om han är en snitch för han verkar ju komma undan med allt han gör / Bättre luffaren drar hem till Norge igen för sån där skit behövs inte innanför landets gränser samt i heroinets huvudstad Oslo borde han ju känna sig hemma