2006-09-08, 21:31
Medlem
Sen har han ju ett brinnande intresse för...pelargoner!
2006-09-08, 21:32
Medlem
Mysonoxens avatar
Han är ju gammal rockrecensent precis som Mats Olsson, men bög vete fan.
Dock är de ypperliga bevis på Ulf Lundells gamla tes: "Alla musikrecensenter är misslyckade rockmusiker"
2006-09-08, 22:31
Medlem
Känner du han som

Citat:
Ursprungligen postat av SthlmRudeboy
Han är inte homo, känner en av hans söner. Möjligtvis är han BS med tanke på hur tantig han är.

Fick spö av Djurgårdare ?
2006-09-08, 23:26
Medlem
han har långa välskötta naglar
2006-09-09, 01:45
Bannlyst
hans son försöker vara huligan.
2006-09-09, 23:33
Medlem
ettens avatar
Jag gillar gruppen har vad med iaf STINA HAGEN BAND en massa kända journalister ifrån Aftonbladet. Och deras stora hitlåt "En äkta hottentott" Detta var 1980.. Och singeln kom ut 1981..
Hittade singeln oxå på Tradera..
http://www.tradera.com/auction/Vinyl_50_2000_tal/aid_31145369
2013-04-15, 21:05
Medlem
edenforevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellle
Vem fan är Lars Anrell ?

Lars Anrell - tidigare Zetterberg - Journalist på Radio Östergötland. Och yes, han är homo.
Lasse Anrell - (Karl-Bertil Jonsson) - Journalist och krönikör, är mig veterligen INTE homo.
2013-04-15, 22:49
Medlem
Undrar om inte Lasse Anrells problem snarast är motsatsen till homosexualitet. Kanske snarare något typ attityder Stig Larsson gjort sig känd för, dock utan att gå in på förbjudet territorium som den sistnämnde. I alla fall om det nu var Lasse Anrell som i Aftonbladet skrev ”varje rörelse tangerade begreppet sex” apropå den då 16-åriga Carolas första framträdande i Nöjesmaskinen år 1983 när hon sjöng ”Mickey”:

http://www.youtube.com/watch?v=yHoufEo4Vio

Jag har hört synpunkten att Bert Karlsson nog var koreograf för vad som sannolikt var det här inslaget.

Undrar också varför man i jurypaneler brukar para ihop Anrell med bögar. Jag när en liten misstanke att man eventuellt kan ha varit ute efter en litet komisk kontrast.

Edit: Den eventuellt komiska poängen kommer sig kanske också av att Anrells frisyr och glasögon sänder signaler om att han vill framstå som någon slags velour-jämställdhetsputte, kanske något typ en av Johan Rheborgs rollfigurer i Nilecity 105,6, och dessutom är uppväxt i ett frikyrkligt hem, samtidigt som han genom sina runda glasögon i alla fall ibland verkar se världen ur samma perspektiv som Bert Karlsson.
Senast redigerad av Edith.W. 2013-04-15 kl. 22:56.
2013-04-16, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edith.W.
Undrar om inte Lasse Anrells problem snarast är motsatsen till homosexualitet. Kanske snarare något typ attityder Stig Larsson gjort sig känd för, dock utan att gå in på förbjudet territorium som den sistnämnde. I alla fall om det nu var Lasse Anrell som i Aftonbladet skrev ”varje rörelse tangerade begreppet sex” apropå den då 16-åriga Carolas första framträdande i Nöjesmaskinen år 1983 när hon sjöng ”Mickey”:

http://www.youtube.com/watch?v=yHoufEo4Vio

Jag har hört synpunkten att Bert Karlsson nog var koreograf för vad som sannolikt var det här inslaget.

Undrar också varför man i jurypaneler brukar para ihop Anrell med bögar. Jag när en liten misstanke att man eventuellt kan ha varit ute efter en litet komisk kontrast.

Edit: Den eventuellt komiska poängen kommer sig kanske också av att Anrells frisyr och glasögon sänder signaler om att han vill framstå som någon slags velour-jämställdhetsputte, kanske något typ en av Johan Rheborgs rollfigurer i Nilecity 105,6, och dessutom är uppväxt i ett frikyrkligt hem, samtidigt som han genom sina runda glasögon i alla fall ibland verkar se världen ur samma perspektiv som Bert Karlsson.

Fast å andra sidan var ju Lasse Anrell själv yngre för 30 år sedan. Och då blir det ju inte lika roligt. Många raggare skjutsade ju omkring 16-åriga flickor i sina bilar på den tiden. Men om man liksom i teorin tänker sig Lasse Anrells glada nuna av idag med delvis igenimmade runda glasögon tittandes på en 16-årig Carola så blir det väl mer komiskt.

Robert Aschberg skrev förresten under damunderklädes-pseudonym något om att han vill ha Carola som modell för sina produkter. Vet dock inte om det var speciellt komiskt, speciellt med Aschberg som avsändare. Om Anrell, som ser mer velourputteaktig ut, hade skrivit något liknande hade han nog blivit utskrattad.
2013-05-25, 22:21
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Mer aktuell tråd finnes. Posta skvaller om Lasse Anrell där.

*Klick!*

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in