Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Fan alltså, ni försvarar er till och med gemensamt numera. Så jävla dåliga

När det gäller stt tråka AIK:are står vi på samma sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Det enda ni har mer av är cash, och det är något som är i allra högsta grad temporärt. Färre men värre är idag bara färre. Många färre dessutom. I övrigt tycker jag Härmapa ska hålla käften och undvika att ta stora ord som "inspiration" i munnen. Ni gick från Allsång på stadion och fett äkta British till wannabe rejvare och squatters. Skäms för fan.
Död och hat åt alla.
Mvh,
30k Storebror.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Det är så lätt att reta AIK:are, man vet exakt vilka knappar man ska trycka på, det är bara att driva med er uppblåsta självbild.
Men för att vara seriös. Stort grattis till att ha vunnit årets publikliga! Er marknadsföringsavdelning har onekligen varit väldigt skickliga, var rädda om dem.
Dock tror jag de flesta värderar sportsliga framgångar högre än antal personer på läktaren. Och tydligen gör även AIK:s ledning det med tanke på den enorma omsättning de haft de senaste åren med tränare och sportchefer. Så frågan är om de är urusla på att rekrytera rätt personer till de posterna eller om förväntningarna och kraven är för högt ställda? Min bild är att det är det senare. Och så länge detts kvarstår kommer även även ständiga byten av tränare och sportchefer fortgå. Och det var alltså att denna upplevda självbild inte alltid överestämmer med verkligheten som jag drev med då jag av erfarenhet vet att det ofta biter.
Och angående ekonomin så finns det oavsett man vill eller inte ofta en klar korrelation mellan ekonomiska förutsättningar och sportsliga framgångar, inte varje enskild säsong, men åtminstone i det långa loppet. Vilket m.a.o. inte talar till AIK:s fördel, åtminstone inte i dagsläget, sedan kan det kanske se annorlunda ut om något eller några decennier?