2026-08-13, 08:02
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Han kostade förstås aldrig några "max 10m" för några veckor sedan, isf hade tom ni haft råd att köpa honom.
"Några veckor", innan uppehållet kostnader han något sånt vilket varit anledningen till att vi har varit intresserade.
Citera
2026-08-13, 08:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Chad Djurgården - budar, går direkt in i förhandlingar, belastar ej utlänningskvoten

Virgin Solna - får budet nekat, "ser ingen anledning att lämna Kalmar", belastar utlänningskvoten med spelare från Allsvenskan
Aa, det går att köpa in utländska spelare när man inte har en akademi vars bästa spelare går till HTFF.
Citera
2026-08-13, 10:04
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
"Några veckor", innan uppehållet kostnader han något sånt vilket varit anledningen till att vi har varit intresserade.
Det var alltså för 3 omgångar sedan (22:a juli) du spelade magnaz med ditt "Du är helt dum i hvuudet, Sagoe kostar max 10m, max".

Kan du inte bara ta den på käften och gå vidare, istället för att försöka resa dig upp varje gång.
Senast redigerad av QuantumQuill 2026-08-13 kl. 10:35.
Citera
2026-08-13, 10:45
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Haaland klar för Häcken
Citera
2026-08-13, 11:40
Medlem
Teus avatar
Citat:
Det var alltså för 3 omgångar sedan (22:a juli) du spelade magnaz med ditt "Du är helt dum i hvuudet, Sagoe kostar max 10m, max".

Kan du inte bara ta den på käften och gå vidare, istället för att försöka resa dig upp varje gång.
Och över dessa tre omgångar har han alltså varit bäst på plan i två samt gjort två av sina totala 3 mål.

Jag vidhåller för övrigt att du är helt dum i huvudet.
Citera
2026-08-13, 12:23
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Alioum som kan vara en av de sämsta spelarna jag sett i gråvitt ryktas säljas för 9 miljoner till tjeckiska Jabolonec. Andra dagen med jackpot för den klubben.
Citera
2026-08-13, 12:35
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Alioum som kan vara en av de sämsta spelarna jag sett i gråvitt ryktas säljas för 9 miljoner till tjeckiska Jabolonec. Andra dagen med jackpot för den klubben.

Verkar vara en trevlig prick och lägger alltid ner jobbet. Men saknar helt spets och är långsam. Tänk att man värvar en afrikansk ytter och så är han långsam. Är det något man förväntar sig från en afrikansk ytter är det i alla fall snabbhet. Sen kan det vara si och så med annat.

För övrigt tycker jag att det är uppenbart att annat än rent sportsliga överväganden ligger bakom en hel del spelaraffärer. Kan inte gärna dra nån annan slutsats efter att ha följt fotbollens transfercirkus i drygt femton år. Tjänster och gentjänster, agenter som har en räv bakom öronen, pengar ner i olika fickor.
Citera
2026-08-13, 14:43
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Sagoe Jr priser…

Tror Bajen drar in ett par hundratusen i VFK där.
Senast redigerad av QuantumQuill 2026-08-13 kl. 14:45.
Citera
2026-08-13, 20:16
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Boudri kommer bli årets värvning.

Citera
2026-08-13, 20:17
Medlem
Teus avatar
Blowits spelaraffärer borde granskas av finansinspektionen. Såvida inte priserna som nämns är typ 70% helt befängda klausuler har man alltså lyckats skeppa två urusla spelare för ~40m
Citera
2026-08-16, 22:02
Medlem
Ziccco3s avatar
Citat:
Ont i manginan?

Vänj er...
????
Nej tack
Citera
2026-08-16, 22:06
Medlem
Ziccco3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Han är Bajare sen födseln, döptes på juldagen vid Nackas staty.
Men för dålig att plocka en tröja i Gnaget, som Hien, Ali, Stand osv.
Alla är inte utvalda att få den äran, men ibland missar man guldkorn….

Lycka till till i Bajen Boudri och det menar jag på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in