Citat:
Ursprungligen postat av
Svenshult
Är du verkligen säker på att Alexander ville lämna? Jag har för mig att det var klubben som inte tyckte man hade plats för honom. Hursomhelst var det ett misstag att inte spela honom mer. Har alltid gillat honom mer än Bergan.
Adam var alltid skadad men det blev dålig stämning i laget när han inte fick förlängt. Han var nära vän med alla i det gamla gardet. Svårt att ha honom på lönelistan när han spelar så lite men han hade precis kommit tillbaka och var bra när han fick chansen. Tycker han skulle fått ett år till.
Jag är cirka helt säker på att jag hörde nån intervju där antingen han eller någon annan sa att han ville ha speltid och att det var därför han lämnade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Inte konstigt om laget blev sämre av spelartapp,
men vad tror ni Mjällbyinsatta om samband mellan att Mjällby blivit så mycket sämre och det Svenshult skriver?
Eller är teoribra Aksum dålig på personhantering?
Självklart har det märkts att dom bästa spelarna lämnat, men det är inte därför som spelet har havererat, allt hängde inte på ett fåtal spelare.
Men ja, jag är rätt säker på att det hade gått bättre med Torstensson kvar, skrev det redan i vintras när det blev klart att han lämnade tränarstaben, hade föredragit att Torstensson och Aksum helt enkelt bara bytt titlar. Därmed inte sagt att Aksum är dålig på det, kanske snarare att Torstensson var en magiker på det planet.