2026-08-05, 20:46
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Mujanic har blandat men han har varit bättre än ex. Okkels som var allt annat än gratis..
När man talar om trollen...

Fjärdevalet bland våra MBs hade gått rakt in i er startelva. Istället skeppar vi honom på lån till norska ligatrean.

Vi är på en helt annan nivå än er.
Citera
2026-08-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Ekonomiallsvenskan skiljer sig lite från årliga turneringar som Allsvenskan.

Även om den periodiseras på kalenderår (kvartal i Solnas fall) så är den mer lik Maratontabellen i sin utformning. Ingen vinnare - endast en ledare.

Frågade ChatGPT vad som var karakteriserade eller utmärkande för Ekonomiallsvenskan. Svaret jag fick tillbaka:

”Främst att bönderna hammarby if ligger någonstans i mitten på tabellen av de föreningar som spelar i Allsvenskan 2026. Trots att de vunnit Försäljningsallsvenskan och spelat i Europa samtliga år på 20-talet”.

Aj just det, vid avvikande svar från QQ och Tonyo angående Bajens säsong och skumma nya tävlingar bör ChatGTP alltid tillfrågas före samma fråga ställs till vederbörande.
Citera
2026-08-05, 20:55
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Mujanic har blandat men han har varit bättre än ex. Okkels som var allt annat än gratis..
Blandat…? Om du menar med stor lutning åt ”rätt usel” så förstår jag.
Storsatsning (för er…) inför säsongen som inte levt upp till något än så länge.
Citera
2026-08-05, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Snarare tvärtom. Sentimentet i Bajenland är snarare ganska stor upprördhet för att säsongen gått på tok för uselt.

Ska väl inte säga att jag följt er slaviskt så kanske stämmer.
Såg väl att nån skrev att ni var vidare i Conference när ni åkte ut ut EL vilket känns skumt, ni åkte väl ur EL så mer åkt ur till Conference?
Nån skrev att ni hade tuffast motstånd och det var anledningen.

Blir lite bajenmentalitet enligt iaf mitt sätt att se det, alltid ursäkter.
När säsongen är över oftast innan sommaruppehåll så börjar vi köra nya skumma tävlingar (som jag aldrig förstått) såsom ekonomiallsvenskan, höstallsvenskan osv.

Samtidigt är ni jävligt snabba på att kritisera andra lags europaspel, AS resultat, ekonomiska resultat trots att de flesta av de lag ni kriserar har fler AS guld än er själva?

Ni är jävligt konstiga är väl min slutsats av det hela.
Senast redigerad av kallejansson 2026-08-05 kl. 21:01.
Citera
2026-08-05, 22:25
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Blandat…? Om du menar med stor lutning åt ”rätt usel” så förstår jag.
Storsatsning (för er…) inför säsongen som inte levt upp till något än så länge.
Har på det stora hela varit godkänd. Inte mer, inte mindre. Usel har han absolut inte varit. En bosman från Örgryte är bara en storsatsning i din ding ding värld.
Citera
2026-08-05, 22:40
Medlem
Liimatta in och Sevilla nästa klubb att försöka ("förstavalet") med Ure.
Citera
2026-08-05, 23:00
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Aj just det, vid avvikande svar från QQ och Tonyo angående Bajens säsong och skumma nya tävlingar bör ChatGTP alltid tillfrågas före samma fråga ställs till vederbörande.
Blanda inte in mig i ekonomiallsvenskan, tack.
Citera
2026-08-05, 23:03
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Dina förutsägelser om Mujanic då?
Jag har svårt att tro att jag har kallat Mujanic sillyns tyngsta värvning. Han spelar väl åtminstone till skillnad från den tyngsta värvningen som mest varit tung på bänken.
Citera
2026-08-05, 23:23
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Vad gör ni nere i Malmö nu när fotbollen går knackigt då? Vinnarmentalitet att överge laget så fort man inte är i guldstrid. Ni är ju mesta mästarna, klart ni ställer krav.

#vinnarmentalitet

Det är förvirrat i MFF. Man kritiserar värvningar som Friedrich och Berg, men ser inte att flera av de egna spelarna inte håller måttet för toppen av Allsvenskan. Omtaget har delvis lite alibi-stämpel, men känns ändå hoppfullt. Det gick snabbt att ramla ur guldsitsen. Kommer ta ett tag att hitta tillbala ...
Citera
2026-08-05, 23:30
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det är förvirrat i MFF. Man kritiserar värvningar som Friedrich och Berg, men ser inte att flera av de egna spelarna inte håller måttet för toppen av Allsvenskan. Omtaget har delvis lite alibi-stämpel, men känns ändå hoppfullt. Det gick snabbt att ramla ur guldsitsen. Kommer ta ett tag att hitta tillbala ...
Hur stor är risken att nuvarande satsning raserar ekonomin totalt?
Citera
2026-08-05, 23:36
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Hur stor är risken att nuvarande satsning raserar ekonomin totalt?

Det är rätt uppenbart att man försöker få skutan på rätt köl: spela så många ungdomar som möjligt, för att förhoppningsvis göra dem säljbara. Men det gäller att hitta balansen mellan skyltfönster och truppbygge. Karabelyov kanske inte var den fullträff man hoppades på i det avseendet, men Garcia ser spännande ut!
Citera
2026-08-06, 00:24
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Har på det stora hela varit godkänd. Inte mer, inte mindre. Usel har han absolut inte varit. En bosman från Örgryte är bara en storsatsning i din ding ding värld.
Han var säkert gratis, valde börsbolaget framför en rikare rivalklubb för ”att det var en barndomsdröm”. Sluta aldrig var du Tue…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in