2026-06-11, 17:40
Medlem
Både Manneh och Stroud ser ut att lämna i sommar. Även Iqbal ryktas vara på väg bort. Det kommer att bli en utmaning att återskapa något som kan likna en offensiv efter det.
Citera
2026-06-11, 18:50
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Haha alltid circus med era spelaraffärer!

Både in och ut!

Fredrik Söderberg är ligans klantigaste VD.
Är han den legendariske "Hattens" son? Isf har han säkert lite tricks om han lärt sig en del.
Citera
2026-06-12, 14:55
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Är han den legendariske "Hattens" son? Isf har han säkert lite tricks om han lärt sig en del.

Korrekt han är hattens pojk.
Citera
2026-06-12, 17:13
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Korrekt han är hattens pojk.
Nepotism?
Citera
2026-06-14, 11:33
Medlem
"Mångmiljonbud" är en bra omskrivning av Avdic för "inte en jävla aning vad budet ligger på".
Citera
2026-06-14, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
"Mångmiljonbud" är en bra omskrivning av Avdic för "inte en jävla aning vad budet ligger på".
Vi kommer bli helt slaktade i sommarfönstret. Stroud, Manneh, Iqbal och nu Malachowski. Den sistnämnde tror jag i och för sig inte vi säljer nu men vem vet? Konstigt att man inte hört något om Kjær men det lär nog komma ett bud där också.
Citera
2026-06-14, 13:18
Medlem
Är det inte mer värt för Mjällby att låta Stroud spela klart säsongen? Borde vara hyfsade chanser till att tjäna mer pengar på Europaspel än att sälja honom
Citera
2026-06-14, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Är det inte mer värt för Mjällby att låta Stroud spela klart säsongen? Borde vara hyfsade chanser till att tjäna mer pengar på Europaspel än att sälja honom

Om jag vore Mjällby så hade jag behållit hela laget intakt nu i början av sommaren, säkrat gruppspelet i Europa, och sen sålt alla som vill lämna nån gång där i augusti.
Citera
2026-06-14, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Är inte säkert att han vill till Genoa. Vi får se när VM är över. Kanske han själv vill spela ut sitt kontrakt. I så fall kommer klubben inte ha några invändningar.
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Om jag vore Mjällby så hade jag behållit hela laget intakt nu i början av sommaren, säkrat gruppspelet i Europa, och sen sålt alla som vill lämna nån gång där i augusti.
Kanske blir så. Lottningen till Europa är nu i veckan.
Citera
2026-06-15, 23:41
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Är inte säkert att han vill till Genoa. Vi får se när VM är över. Kanske han själv vill spela ut sitt kontrakt. I så fall kommer klubben inte ha några invändningar.

Kanske blir så. Lottningen till Europa är nu i veckan.
Skulle absolut sälja alla som får bra bud i sommar men så sent som möjligt.

Jag tkr vi gjorde rätt bra balans så länge som det gick .. innan Bosse söp sönder sig o övervärderade allt som en utbränd kossa.

Men Mjällby kan ju värva bra o satsa på nästa år. Europa är ju en bonus o inget måste för en klubb som kanske aldrig borde ha varit där. På papperet alltså.
Citera
2026-06-15, 23:43
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Säsongen är över. Dags för en ny silly season-tråd.

Aftonbladets numera trötta avdankade Disco skriver att Ludwigson, Bojanic och Simon G är tre drömvärvningar för Hammarby. Han har tappat örat mot marken och även han går in i en ny säsong som Cetinkayas hovreporter.

Vad ryktas det om i andra klubbar?
Den här sidan råkade komma upp.

Men Ludwig skulle fan kunna vara till gagn för er.
Citera
2026-06-16, 19:27
Medlem
eternussermos avatar
Nyrika Solnaklubben på shoppingrunda, har lagt bud på mittback Ågren från GRIS
https://fotbolltransfers.com/nyheter/uppgifter-aik-lagger-bud-pa-oskar-agren/217495
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in