Citat:
Först vill jag bara tacka bakelsernassmak för att du är så vänlig att släppa denna karamell till mig (jag bad om detta i pm). Tack även till er andra som tar ett steg bakåt och låter mig suga i mig av denna godbit!
Du har inte ställt några konkreta frågor.
Detta är vad du frågade:
1. Varför tycker du att det är så mycket mer relevant att håna förekomsten av overifierade gudar jämfört med att du har en inre upplevelse?
Jag förstår inte ens vad det är du frågar här. Vad är det för inre upplevelse du pratar om här, vilken relevans har det och när har jag påstått att det är mer relevant att håna overifierade gudar jämfört med att jag har en ”inre upplevelse”?
Återigen måste jag fråga om du ens själv vet vad det är du pratar om?
2. Har du något inlägg som du kan länka till där du försöker dig på att härleda möjligheten till förekomsten av en inre subjektiv upplevelse utifrån tillgängliga verifierbara experiment utförda på den materiella världen?
Återigen, vad i hela friden pratar du om?
Nej, jag kan inte länka till ett inlägg där jag ” försöker mig på att härleda möjligheten till förekomsten av en inre subjektiv upplevelse utifrån tillgängliga verifierbara experiment utförda på den materiella världen”.
Detta är vad du frågade:
1. Varför tycker du att det är så mycket mer relevant att håna förekomsten av overifierade gudar jämfört med att du har en inre upplevelse?
Jag förstår inte ens vad det är du frågar här. Vad är det för inre upplevelse du pratar om här, vilken relevans har det och när har jag påstått att det är mer relevant att håna overifierade gudar jämfört med att jag har en ”inre upplevelse”?
Återigen måste jag fråga om du ens själv vet vad det är du pratar om?
2. Har du något inlägg som du kan länka till där du försöker dig på att härleda möjligheten till förekomsten av en inre subjektiv upplevelse utifrån tillgängliga verifierbara experiment utförda på den materiella världen?
Återigen, vad i hela friden pratar du om?
Nej, jag kan inte länka till ett inlägg där jag ” försöker mig på att härleda möjligheten till förekomsten av en inre subjektiv upplevelse utifrån tillgängliga verifierbara experiment utförda på den materiella världen”.
På din fråga nummer 1 så vill jag börja med att tacka för din ödmjukhet i det att du erkänner att du inte har kapacitet att förstå den frågan och därmed inte heller bakgrunden och kontexten till denna tråds ämne. Sedan avslutar du med frågan om jag själv ens förstår frågan. Jag föreslår följande metod för dig:
Gå in i aktuell tråd och börja med att titta efter alla meningar eller till och med paragrafer som är i närheten av en smilie (tex: 🤣 eller 🤭 ). Det brukar ofta vara enklare att förstå de meningarna! Sedan kan du fortsätta med din ödmjuka stil och skriva ett inlägg och kanske fråga om någon kan länka till någon form av illustrerad text som försöker förklara ämnet för dig. Lite som en serietidning. Är du bara vänlig och ärlig så kan säkert någon visa en framkomlig väg till just din ökade förståelse från precis där du står.
Din fråga 2 förstår jag bara som en omformulering av fråga 1?
Citat:
Det är enligt mig en bra sak att kunna utmana sina känslor av pinsamhet. Alternativet är passivitet som kan leda in i faktiskt farlig stagnation.
Jodå, jag har noterat att du gärna skryter om vilken djup tänkare du är. Riktigt pinsamt.
Jag har redan gett min syn på det du påstår i TS. Du har fortfarande inte svarat på det jag skrev, utan väljer i stället att skämma ut dig med ordbajsande.
Att vara obegriplig är inte ett tecken på att man är smart, hur många fina ord man än häver ur sig.
Jag har redan gett min syn på det du påstår i TS. Du har fortfarande inte svarat på det jag skrev, utan väljer i stället att skämma ut dig med ordbajsande.
Att vara obegriplig är inte ett tecken på att man är smart, hur många fina ord man än häver ur sig.
På din andra paragraf föreslår jag en alternativ mer konfrontativ strategi om du istället känner för det. Gå in i tråden, citera mig eller någon annan och förklara för alla varför du ser mig som ett troll. Det kan också leda dig framåt i din förståelse från den nivå du ligger på.
Citat:
Jajemän, det är precis vad jag ber om (uppenbart för alla som inte har så mycket känslor som ligger och blockerar överblicken och klarar att läsa och ta till sig TS).
Så vart vill du komma? Ska jag analysera hur mina ansiktsmuskler beter sig när jag diskuterar med dig?
Jag kan komplettera med att du samtidigt med att du inifrån betraktar dina muskelspänningar i ansiktet att du är uppmärksam på känslor av smärta eller välbehag i bröstet eller magen kopplat till ditt tankeengagemang.
Personligen så har jag känt en empatisk smärta i hjärtat av att tänka på och känna in hur ditt hån skär i människor som har sin tro som ett mycket viktigt ljus och hopp i sitt liv. Vad gäller ansiktsmuskler så är det mest i form av ett sug i kinderna och körtelstimulering som gör att munnen vattnas av aptit att klä av denna hatfulla jubelidiot.