Citat:
Ursprungligen postat av
DerEindringling
Tycker det funkar ganska dåligt överlag om man tagit det flera dagar i rad, oavsett mängd. Typ bara dom två första dagarna som jag faktiskt mår bra. Dagarna som följer blir jag bara slirigt påtänd och får klåda, inget direkt välmående. Jag far bara fram mellan olika sysslor i hemmet som jag skjutit upp i månader, vilket i och för sig är bra. Men tar jag ännu mer så mår jag bara dåligt. Stissigt och märkligt. Omöjligt att sova eller varva ner.
Stämmer mkt bra. Dom få gånger jag tagit för mycket blir jag mycket riktig uppjagad och orolig. Och tyvärr stämmer nog det andra också, vill man ha "eufori" så måste man ha uppehåll i flera dagar. Jag tror jag provar 2 å 1/4 imorgon, möjligtvis 2.5 om jag känner mig modig. Men inte mer, då blir det bara stisseri och ångest.
Edit: ang strul med beställningar så har det tidigare strulat lite ibland. Vissa gånger pga fulspärrade fraktalternativ av myndigheter, andra gånger av en viss post som glömt hämta. Jag tror att dom får rövamycket ordrar, massa frågor på mailen och på det 800 grader i hela europa och rånbögmördande värmeproblem. Jag har tidigare ropat varg när ingen varg fanns och problem utanför deras kontroll hade inträffat. Dom gjorde rätt för sig då och har varit i business i många många år utan att luras så vad det än beror på kan ni försöka ha lite is i magen och invänta besked. Jag säger inte att någon sagt för mycket, vill bara undvika att någon gör det framöver. Ge det några dagar iaf är mitt råd.