2026-06-24, 21:51
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Aha! Med denna substans alltså?

Yup
Citera
Idag, 08:56
  #302
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Behöver lite doseringsråd så här veckorna innan klassning, måste äta slut på dom innan dess laglydig som man är.

Länge har jag tagit 2 tabs lördag morgon på tom mage å samma söndag morgon. Det blir stark och trevlig effekt och jag har aldrig känt behov av fler doser under en dag.

Men nu denna veckan har jag även tagit en halv tab (1/4 mån å tis, 0.5 ons-fre) varje morgon alltså på vardagar. Rimligtvis har jag därför en del tolerans som jag inte haft tidigare.

Tror ni att det är rimligt att tro att 2 tabs ger samma effekt som innan, eller bör jag sikta 2 och 1/4 eller kanske till och med 2.5?

En gång tidigare har jag tagit 2,5 och det blev för mycket, det kändes inte bra. Men då hade jag alltså aldrig tagit dagligen i en veckas tid som nu.
Citera
Idag, 12:34
  #303
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Är det någon som testat den senaste batchen?
Är inte alls nöjd med den näst senaste
Citera
Idag, 12:46
  #304
Medlem
Supernöjd
Citera
Idag, 15:07
  #305
Medlem
Någon mer som beställt idag men inte fått någon uppdatering eller utskick? Står helt stilla. På sidan står det "Väntande".
Citera
Idag, 16:37
  #306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Är det någon som testat den senaste batchen?
Är inte alls nöjd med den näst senaste

Jag tycker den näst senaste funkar helt okej, vet inget om den allra senaste.

Citat:
Ursprungligen postat av hogsomfan
Någon mer som beställt idag men inte fått någon uppdatering eller utskick? Står helt stilla. På sidan står det "Väntande".

Innan när de hade strul så fick man iallafall bekräftelse på att ordern behandlats men nu är det helt knäpptyst, fortfarande ingen uppdatering tyvärr.

Har dom stängt idag? Dom brukar ju alltid vara bra på att meddela om de har stängt någon dag.
__________________
Senast redigerad av hogsomfan Idag kl. 16:42.
Citera
Idag, 16:58
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hogsomfan
Jag tycker den näst senaste funkar helt okej, vet inget om den allra senaste.



Innan när de hade strul så fick man iallafall bekräftelse på att ordern behandlats men nu är det helt knäpptyst, fortfarande ingen uppdatering tyvärr.

Har dom stängt idag? Dom brukar ju alltid vara bra på att meddela om de har stängt någon dag.
Om jag minns rätt, när jag beställde 7-OH förut ett par ggr på fredagar, så blev det strul, då det låg över lagret över helgen.
Så tror dom skickar ut det på måndag istället.
Jag slutade beställa på fredagar efter mina incidenter.
Citera
Idag, 17:34
  #308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Behöver lite doseringsråd så här veckorna innan klassning, måste äta slut på dom innan dess laglydig som man är.

Länge har jag tagit 2 tabs lördag morgon på tom mage å samma söndag morgon. Det blir stark och trevlig effekt och jag har aldrig känt behov av fler doser under en dag.

Men nu denna veckan har jag även tagit en halv tab (1/4 mån å tis, 0.5 ons-fre) varje morgon alltså på vardagar. Rimligtvis har jag därför en del tolerans som jag inte haft tidigare.

Tror ni att det är rimligt att tro att 2 tabs ger samma effekt som innan, eller bör jag sikta 2 och 1/4 eller kanske till och med 2.5?

En gång tidigare har jag tagit 2,5 och det blev för mycket, det kändes inte bra. Men då hade jag alltså aldrig tagit dagligen i en veckas tid som nu.

Tycker det funkar ganska dåligt överlag om man tagit det flera dagar i rad, oavsett mängd. Typ bara dom två första dagarna som jag faktiskt mår bra. Dagarna som följer blir jag bara slirigt påtänd och får klåda, inget direkt välmående. Jag far bara fram mellan olika sysslor i hemmet som jag skjutit upp i månader, vilket i och för sig är bra. Men tar jag ännu mer så mår jag bara dåligt. Stissigt och märkligt. Omöjligt att sova eller varva ner.
Citera
Idag, 18:00
  #309
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerEindringling
Tycker det funkar ganska dåligt överlag om man tagit det flera dagar i rad, oavsett mängd. Typ bara dom två första dagarna som jag faktiskt mår bra. Dagarna som följer blir jag bara slirigt påtänd och får klåda, inget direkt välmående. Jag far bara fram mellan olika sysslor i hemmet som jag skjutit upp i månader, vilket i och för sig är bra. Men tar jag ännu mer så mår jag bara dåligt. Stissigt och märkligt. Omöjligt att sova eller varva ner.

Stämmer mkt bra. Dom få gånger jag tagit för mycket blir jag mycket riktig uppjagad och orolig. Och tyvärr stämmer nog det andra också, vill man ha "eufori" så måste man ha uppehåll i flera dagar. Jag tror jag provar 2 å 1/4 imorgon, möjligtvis 2.5 om jag känner mig modig. Men inte mer, då blir det bara stisseri och ångest.

Edit: ang strul med beställningar så har det tidigare strulat lite ibland. Vissa gånger pga fulspärrade fraktalternativ av myndigheter, andra gånger av en viss post som glömt hämta. Jag tror att dom får rövamycket ordrar, massa frågor på mailen och på det 800 grader i hela europa och rånbögmördande värmeproblem. Jag har tidigare ropat varg när ingen varg fanns och problem utanför deras kontroll hade inträffat. Dom gjorde rätt för sig då och har varit i business i många många år utan att luras så vad det än beror på kan ni försöka ha lite is i magen och invänta besked. Jag säger inte att någon sagt för mycket, vill bara undvika att någon gör det framöver. Ge det några dagar iaf är mitt råd.
__________________
Senast redigerad av Frans-Jaeger Idag kl. 18:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in