2026-01-07, 11:04
Medlem
upplysas avatar
Dom
Hälsinglands tingsrätt
B 2445-24
https://files.catbox.moe/ltguki.pdf
Citera
2026-01-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallybrosch14
Hon vet men bryr sig tydligen inte. Trots att hon fått åtalspunkterna mm skickat till sig efter att ha försökt kontakta dom utsatta. Hon har tydligen oxå lag sig i vårdnads utredningen och umgänge som inte är klart än.

Intressant tillägg här är att detta konto med största sannolikhet tillhör en av målsägande, och det är därför kommentarerna är ”vinklade” så som de är. Jag påstår absolut inte att den åtalade är oskyldig på något vis. Man ska dock ta allt som skrivits från detta konto med en nypa salt då jag själv sett hur den familjens boende såg ut och hur man talade till varandra. B.la. att man kallade sin egen dotter för h*ra i en berättelse som utspelade sig när dottern var 10-12 år.
Citera
2026-01-15, 22:00
Medlem
soldatgregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jollylolly86
Intressant tillägg här är att detta konto med största sannolikhet tillhör en av målsägande, och det är därför kommentarerna är ”vinklade” så som de är. Jag påstår absolut inte att den åtalade är oskyldig på något vis. Man ska dock ta allt som skrivits från detta konto med en nypa salt då jag själv sett hur den familjens boende såg ut och hur man talade till varandra. B.la. att man kallade sin egen dotter för h*ra i en berättelse som utspelade sig när dottern var 10-12 år.
Alla hästar är inte hemma i det stallet heller.

Har observerat människan ganska noga med vad jag hört och sett. Verkar inte kunna uttrycka sig annat än på ett väldigt korkat och icke genomtänkt sätt när det ska skrivas ut saker på nätet. Jag kan tänka mig att mycket denne individ har skrivit är sant. Men man nämner dock ingenting om den andra parten och skriver gärna otroligt bra om sig själv (förmodligen) i tredje person! Vem sitter på den infon om det inte vore personen själv? Säger en hel del om målsägande också i detta fall. OM det nu är så.

Men detta gör ju inte M oskyldig… Båda två verkar rubbade och det gör det så otroligt synd om barnen.

Vid det här laget måste en liten by som Österfärnebo redan fryst ut honom.
Tvekar på att han skulle få stryk där ute däremot. Tyvärr…
Senast redigerad av soldatgreger 2026-01-15 kl. 22:05.
Citera
2026-01-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Dom
Hälsinglands tingsrätt
B 2445-24
https://files.catbox.moe/ltguki.pdf

Finns ingen FUP? Bara Dom-papprena?
Citera
2026-01-16, 00:16
Medlem
upplysas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannemanne1
Finns ingen FUP? Bara Dom-papprena?

Du har målnummer. Bara kontakta tingsrätten och beställa och betala per sida så får du den utskriven på papper.
Citera
2026-02-01, 04:46
Medlem
Tydligen ska m ha överklagat domen
Vet inte vad oddsen är....men kan väl inte va de smartaste?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in