Citat:
Ursprungligen postat av
Bikefit
Det heter "diva fasoner" att bete sig som Anna Anka

Ja, hon är narcissist ut i fingerspetsarna. En gång i tiden kanske hon såg bra ut men de dagarna är sedan länge borta. Hon ser väldigt sliten ut och dessutom är hon elak vilket inte höjer intrycket av henne direkt. Kanske det var var bra att Paul Anka såg till att hennes barn slapp växa upp med en Sociopat. Hennes kille kommer lämna med om det inte är så att hon försörjer honom. Att sätta i fillers funkar bara till en viss gräns och hon har nått den gränsen. Alla de andra deltagarna verkar vara schyssta överlag.