2026-05-12, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user7a261m
Du förnekar alltså norrlänningarna rättigheten till självständighet? Jävlar lilla Hitler-tomte. Slava Norrland!

Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Hur ska lapparna klara av det då?
Med snöskoters och renar?

Så mycket bättre Sverige skulle kunna vara om det inte vore för att några inavlade idioter ockuperar halva landytan.

Då ingen i maktposition vågar röra samefrågan vore det önskvärt med ett uppror som tvingar Sverige till krig mot samerna och därmed utplånar dem och deras idé.
Så många fullkomligt!!!!!! -korkade och obildade människor som skriver här!!! Gick de ens ut åk 6?
Lyft på rumpan och förflytta er norrut någon gång och bekanta er med norra Sverige! Berätta sedan om ni såg några renar? Eller samer. Jag har bott i norra halvan av Sverige hela mitt liv och aldrig sett någondera.
Citera
2026-05-12, 16:43
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meritinna
Så många fullkomligt!!!!!! -korkade och obildade människor som skriver här!!! Gick de ens ut åk 6?
Lyft på rumpan och förflytta er norrut någon gång och bekanta er med norra Sverige! Berätta sedan om ni såg några renar? Eller samer. Jag har bott i norra halvan av Sverige hela mitt liv och aldrig sett någondera.

Norra Sverige skulle jag gärna kapa bort. Vad ska vi med dessa inavlade till?

Klipp samernas speciella rättigheter på en gång och sälj ut marken till internationellt kapital och ge nämnda kapital fria händer. Bryt uran, bygg kärnkraft, bygg arbetsläger.

Räknar skogslänen till norra Sverige, bara inavel där. Kör stenhårt med dessa trakter. Sälj ut allt till internationellt kapital. Kapa skog, bygg kärnkraft, bryt uran. Tillåt USA/EU att etablera stora militäranläggningar där, etc, etc.
Citera
2026-05-17, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Norra Sverige skulle jag gärna kapa bort. Vad ska vi med dessa inavlade till?

Klipp samernas speciella rättigheter på en gång och sälj ut marken till internationellt kapital och ge nämnda kapital fria händer. Bryt uran, bygg kärnkraft, bygg arbetsläger.

Räknar skogslänen till norra Sverige, bara inavel där. Kör stenhårt med dessa trakter. Sälj ut allt till internationellt kapital. Kapa skog, bygg kärnkraft, bryt uran. Tillåt USA/EU att etablera stora militäranläggningar där, etc, etc.
Upprepar svaret jag skev till en annan obildad person. Har ni varit i norra Sverige? Om ej, åk dit och lär er något om den delen av Sverige. Om detta inte blir aktuellt borde ni inte uttala er om något ni inte vet ett dyft om.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in