2026-07-19, 17:39
Medlem
"Pepparkvarnen" väldigt härligt!

Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Det får mig att minnas när jag fick en avsugning av en tjej som liksom ”skruvade” med händerna samtidigt som hon sög av mig. Aldrig varit med om tidigare.
Citera
2026-07-19, 18:13
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Av alla, är det endast en som har klarat det. Vilken mästare hon var! Minns det som igår.

Inga händer behövdes. Och hon klarade av att ta hela stoltheten ända ner i halsen. Där kunde jag knulla henne hårt.
Några gånger gick det på fem minuter. Andra gånger lekte hon, och höll på i upp till 40 minuter.

Hon gick igång på att suga. Och älskade att svälja och slicka upp det som kom utanför.

Utan att bli för privat, så var hon inget flickvänsmaterial..

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Det är individuellt + beror på storleken. Jag har sugit mycket kuk genom åren (är sexarbetare). Mindre kukar är enklare att deepa så klart. Om vi nu pratar om att BARA använda munnen. Rejäla kukar behöver jag använda händerna för att kunna hantera på ett bra sätt och det är så jag personligen tycker bäst om att ge en avsugning. Kombo mun och händer, då kan man använda tungan lite överallt. Samma med händerna ju. Jag gillar att ta på och hålla i kuken. I min nuvarande relation är penisen så stor att händer är ett måste. Om nu händerna räknas som ett "hjälpmedel" i det har fallet. Gränsfall kan jag tycka, det är ju en avsugning ändå liksom.

Kanske är det du som inte är då bra..
Henne jag snackar om, klarar att deepa 22 cm. Men visst är det skönt att hon använde händerna också. Absolut.
Citera
2026-07-19, 19:53
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kanske är det du som inte är då bra..
Henne jag snackar om, klarar att deepa 22 cm. Men visst är det skönt att hon använde händerna också. Absolut.

Att deepa handlar väldigt mycket om grovleken. Att peta ner 22 cm sugrör i halsen klarar de flesta. Kanske lite kväljningar. Men är omkretsen dessutom 19+ blir det knepigt. Det tar stopp. Om man är en levande varelse.

Hur har det sett ut för dig när du suger kuk? Berätta gärna mer!
Citera
2026-07-21, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Många kärringar vill inte suga efter att ha haft kuken i fittan

Kan kanske bero på att antingen du smakar illa eller hon.. enkelt!!
Citera
2026-07-21, 15:51
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag kunde få det med min första flickvän och det var de bästa utlänningarna, men det har inte gått sen dess trots att många försökt och känts bättre. Misstänker att det hade att göra med att jag kom lite lättare som ung i allmänhet.
Citera
2026-07-21, 17:41
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Det får mig att minnas när jag fick en avsugning av en tjej som liksom ”skruvade” med händerna samtidigt som hon sög av mig. Aldrig varit med om tidigare.

Ja det är väl det bästa
Min man älskar det!
Citera
2026-07-21, 17:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Killar kanske är bättre på att suga av?
Citera
2026-07-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Det finns ett fåtal kvinnor som är riktigt bra på det. Det är mycket sällsynt.
Lite mulligare o stora bröst
Citera
2026-07-21, 21:26
Medlem
[quote=Mustang26|95488046]
Lite mulligare o stora bröst
Är dom bästa att suga
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera