2026-05-20, 11:20
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Detta är den snubben som är smått förståndshandikappad va? Har för mig att jag såg någon intervju på Tv4 med honom och han verkade hyggligt retarderad.
Ja. Han skicka kukbilder till någon minderårig är nog den han hotat nu. Stalker skickade papper där uppe.
Citera
2026-05-20, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det går fortfarande att läsa filen fastän den är infekterad.

Ej infekterad enligt virustotal.com
Citera
2026-05-20, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
https://delafil.se/b0c00d39b8c868e1/Norrköpings_TR_B_472-26_Aktbil_48,_STÄMNINGSANSÖKAN.pdf

Här har ni anledningen till att Chickennuggetsmannen varit tyst på sina sociala medier i flera månader.

Nytt för mig att man häktar någon i flera månader för den här typen av brott
Är inte förvånad över hans beteende dock pga IF, han vet väl inte bättre i hans lilla hjärna
Citera
2026-05-20, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Nytt för mig att man häktar någon i flera månader för den här typen av brott
Är inte förvånad över hans beteende dock pga IF, han vet väl inte bättre i hans lilla hjärna
Överträdelse av kontaktförbud i den mängden samt hot de är en solklar häktning, fattar inte va han håller på med
Citera
2026-05-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Överträdelse av kontaktförbud i den mängden samt hot de är en solklar häktning, fattar inte va han håller på med

Jag visste inte det! Vilka är BO för honom? Relation till BO? Någon som vet?
Citera
2026-05-20, 19:58
Medlem
Citat:
https://delafil.se/b0c00d39b8c868e1/Norrköpings_TR_B_472-26_Aktbil_48,_STÄMNINGSANSÖKAN.pdf

Här har ni anledningen till att Chickennuggetsmannen varit tyst på sina sociala medier i flera månader.
Vilket creep alltså.

Varför blockade inte personen bara honom dock?

Snubben verkar vara förståndshandikappad, så det är inte konstigt att hens hjärna inte fungerar.

Såsom han skrev dock till tjejen är rätt typiskt att högerextrema beter sig. Så skumt att nazigrisen ville misshandla någon som är precis som han själv är, lmfao.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-20 kl. 20:00.
Citera
2026-05-20, 19:59
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:

Nägon som vill citera?
Citera
2026-05-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Nägon som vill citera?
Verkar som han hotat någon tjej som blockat honom eller något, typ sagt att hon ska känna sig osäker var hon än är. Vilken gris.
Citera
2026-05-20, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Verkar som han hotat någon tjej som blockat honom eller något, typ sagt att hon ska känna sig osäker var hon än är. Vilken gris.

Häktad så länge för det?
Citera
2026-05-20, 21:22
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Häktad så länge för det?

Övergrepp i rättssak x2, överträdelse av kontaktförbud x7, olaga hot x3 och ofredande. Varför läser ni inte bara dokumentet jag laddat upp?
Citera
2026-05-20, 21:27
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Häktad så länge för det?

Ja han har ju brutit mot ett kontaktförbud flertalet gånger och hotat samma person, ofredat en annan, samt hotat ytterligare två tjejer/kvinnor. Känns solklart att det kommer leda till fällande dom med fängelsestraff.
Citera
2026-05-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FanTaMig
Ja han har ju brutit mot ett kontaktförbud flertalet gånger och hotat samma person, ofredat en annan, samt hotat ytterligare två tjejer/kvinnor. Känns solklart att det kommer leda till fällande dom med fängelsestraff.

Hur långt fängelsestraff kan det röra sig om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in