Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-10-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Jag glömde bort att särskoleeliten även dom håller till här
så att med en bokstav fel blir det svårt att utläsa vad det ska stå.

DÄRFÖR HÄR VAR DET EN*

Det där blev ju inte mycket bättre 😂
Citera
2025-10-06, 13:37
Medlem
Angeliqas avatar
Det är inte säkert att allt stämmer eftersom vittnen kan komma ihåg fel men här berättar iallafall ett nära vittne. Hur han kunde se kulans väg så detaljerat i kaoset lämnar kanske lite att undra över. Enligt vittnet var det en poliskula som olyckligt träffade två män. Mannen som kulan gick igenom är kvar på sjukhus likt ett antal fler skadade också är.

https://news.sky.com/story/security-guard-reveals-new-details-of-manchester-synagogue-attack-13445873
Citera
2025-10-06, 23:12
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Märkligt hur snabbt ett terrordåd likt det här blir ointressant på en halv dag. I Svensk media så såg jag nyheten igår vid 12 och vid 21 så kunde jag knappt hitta den på aftonbladet eller i expressen. Bläddrade så långt ner man kunde och såg ingenting i expressen och enbart en liten liten notis långt ner i aftonbladet sen kan man jämföra det med om Ebba Bush varit på en fest så kan det stå om vilka gäster som var där och om någon kontroversiell gäst var på plats i dagar efteråt. Detta i ett pågående krig mellan Palestina och Israel(muslimer vs judar) där judar blev mördade av en muslim för att de var judar

Precis. Det är för att alla fjäskar för muslimerna. Fatta vilket jävla liv det hade blivit om en jude mejade ner några muslimer vid en moske. Vi hade inte hört slutet på det förrän om flera år.

Efter 7e oktober så ville Macron att vi skulle inrätta en global insats mot Hamas likt mot Isis. Efter någon vecka så la han ner allting för muslimerna gillade inte tanken. Sen gick Frankrike full retard med att belöna palestinierna för attacken med en egen stat och kalla Israel för folkmördare och allt möjligt annat. Han gjorde en 180 graders sväng för att fjäska för muslimerna.

Wankeir Starmer kunde inte heller låta bli att skylla på synagogan i Manchester för sitt politiska stöd för Israel.
Citera
2025-10-08, 10:52
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Precis. Det är för att alla fjäskar för muslimerna. Fatta vilket jävla liv det hade blivit om en jude mejade ner några muslimer vid en moske. Vi hade inte hört slutet på det förrän om flera år.

Efter 7e oktober så ville Macron att vi skulle inrätta en global insats mot Hamas likt mot Isis. Efter någon vecka så la han ner allting för muslimerna gillade inte tanken. Sen gick Frankrike full retard med att belöna palestinierna för attacken med en egen stat och kalla Israel för folkmördare och allt möjligt annat. Han gjorde en 180 graders sväng för att fjäska för muslimerna.

Wankeir Starmer kunde inte heller låta bli att skylla på synagogan i Manchester för sitt politiska stöd för Israel.

Jag visste inte om att det här hade hänt innan jag läste tråden nu här på Flashback.
Citera
2025-11-27, 16:27
Medlem
Ördögs avatar
Sju misstänkta gripna totalt.

Man, 31, arrested over Manchester synagogue attack
https://www.bbc.com/news/articles/cy7vk38mdjxo
A man has been arrested at Manchester Airport on suspicion of terror offences over the synagogue attack in the city earlier this year, police have said.
/--/
A 31-year-old man was arrested on suspicion of commission, preparation and instigation of acts of terrorism after arriving on an inbound flight earlier, Greater Manchester Police said.

The arrest brings the total number of people arrested in connection with the attack to seven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in