2025-11-30, 10:29
Medlem
meas19s avatar
.
Senast redigerad av meas19 2025-11-30 kl. 10:47.
Citera
2025-11-30, 15:56
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScheriffenIRoma
https://imgur.com/a/eJqhGKQ

Fy helvete vad smaklöst. Sociala medier har verkligen gjort människor helt frånskilda från verkligheten. Extremt surrealistiskt att filma sig själv med "fängelsetema" med Akon spelande i bakgrunden samtidigt som man lägger ut detta på instagram. Vet inte om man ska skratta eller gråta.
Citera
2025-11-30, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Fy helvete vad smaklöst. Sociala medier har verkligen gjort människor helt frånskilda från verkligheten. Extremt surrealistiskt att filma sig själv med "fängelsetema" med Akon spelande i bakgrunden samtidigt som man lägger ut detta på instagram. Vet inte om man ska skratta eller gråta.
Du ska skratta,slösa inga tårar på pederasten.
Citera
2025-11-30, 16:55
Medlem
O nu har syrran gått o blitt privat på insta…
Citera
2025-11-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snark4321
O nu har syrran gått o blitt privat på insta…
-To little To late..
Citera
2025-11-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Nej jag vet att det inte behöver betyda det, men eftersom påföljden för våldtäkt är fängelse funderade jag om de släppte pga av friande dom. Men jag hoppas han döms. Han hade ju uppenbart inte samtycke.

Står inget i Aftonbladet att rättegången har varit och är klar, bara att han är åtalad.

Har han bara hotell i Visby eller på fler ställen i Sverige? Han är entreprenör så vad gör han?

Våra fängelsen är ju så fulla att många blir släppta tills dem ska infinna sig för sin fängelsedom om de inte har flyktrisk eller mycket hög återfallsrisk.
Vi har flera som blivit dömda till fängelse för oaktsam våldtäkt som blivit släppta i väntan på fängelseplats.
Tex Le* Gunnarss*n för flera år sen (*=o).

Hoppas verkligen det är fallet här för han är solklart skyldig
Citera
2025-11-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Är det Laila Bagges fina vän och delägare J B som står åtalad ?

Yesbox
Citera
2025-11-30, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s4ltygymbro
Tog och kollade hans Instagram som någon snällt nämnde längre upp. Han ser exakt ut som en sån som raggar på små brudar på krogen gör lmao.

Bara genom att se hans insta så hoppas jag han får skaka lite galler

Exakt min åsikt med.
Utifrån vad jag som kvinna sett på krogen iaf
Citera
2025-11-30, 19:26
Medlem
Hade rättegången varit eller hur låg det till här? Har flera fall jag följer parallell så har glömt som arbetslös har jag för mycket fritid haha
Citera
2025-11-30, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Hade rättegången varit eller hur låg det till här? Har flera fall jag följer parallell så har glömt som arbetslös har jag för mycket fritid haha

Blev klar nu i veckan. Tomten och hans familj lade upp en story på FB där de firade att han var frisläppt.
Eventuell dom kommer om ett par veckor.

Verkar vara världens psykopatfamilj. En normal person och familj hade haft skämskudde. Fälld eller inte, att sätta på en full 17-årig på krogtoa som 30-åring kan aldrig vara ok. Pundare.
Citera
2025-11-30, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Blev klar nu i veckan. Tomten och hans familj lade upp en story på FB där de firade att han var frisläppt.

Verkar vara världens psykopatfamilj. En normal person och familj hade haft skämskudde. Fälld eller inte, att sätta på en full 17-årig på krogtoa som 30-åring kan aldrig vara ok. Pundare.

Du glömmer att han inte hade tagit kokain utan måste fått i sig det av att ha rört något på toaletten 😭😂
Citera
2025-11-30, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21

Okej ja hon är lite väll ung men annars ser jag inga problem i att man både knarkar och knullar ihop om man nu sysslar med på en rimlig nivådet är naturligt för somliga lika naturligt som det är för andra att dricka öl eller annan alkohol ibland så tar man en lina koks till exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in