2006-09-08, 02:35
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingDutchMan
Åhå, en likasinnad. Grejjen med mig är, att när jag trycker på en sån där, så tror jag ju att det är en "gåta" eller illusion eller ngt man måste anstränga sig och koncentrera för att förstå. Jag blir därför så jävla chockerad, och bilden har en jävla psykologisk effekt. Mår dåligt av dem. Hjärtat bultar och jag får ångest! Det är INTE kul. Det är INTE SOM fat-pie eller dy.... Det är bara så oväntat! Får ångest känslor. det är som om ngn väcker en med läskiga ljud och skakar om en!

Och det är personer som dig som gör hela fenomenet roligt
Citera
2006-09-08, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Jag hörde inte nånting av substans baklänges, vad ska man lyssna efter?

Tyckte det lät som ett Mecka-utrop som avslutades med en Alah Akbar-halshuggning.
Citera
2006-09-08, 06:17
Bannlyst
shiat, jag som satt och lyssnade noga... höjde volymen också. blev rätt skraj faktiskt... var inte beredd på det alls ha ha. inte så roligt att lura folk på nätet.. ska testa det där på nån polare när man observerar
Citera
2006-09-08, 06:24
Medlem
Kände på mig det där. Så jag vände huvudet bortåt och sänkte volymen, för att sedan höra ett skrik och fick således en mindre rysning i kroppen.
Citera
2006-09-08, 09:06
Medlem
haha jag tyckte jag hörde ordet "nigger" eller liknande i början, så ja höjde som fan för att leta rasistiska budskap...
Citera
2006-09-08, 09:14
Medlem
DevilsGirls avatar
Jag aktar mig alltid noga när det finns uppmaningar såsom att man ska lyssna noga eller koncentrera sig på skärmen då är det alltid nåt mysko...

Tips sänk volymen, titta bort och kommer det inte nåt skräm så är det bara att göra om igen... Och kommer det skräm så slipper du bli rädd... Toppen!
Citera
2006-09-08, 09:28
Medlem
atlasrepzas avatar
jäkla intressant faktiskt...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto