2025-09-14, 17:24
Medlem
MiltonFreedoms avatar
Hej,

Som rubriken lyder behöver jag hjälp med att koda och lägga till subscription management i min app. Använder Cursor, React Native, Expo och är absolut en nybörjare.

Testat RevenueCat, Adapty med flera men lyckas inte riktigt. Själva betalnings fliken kommer inte upp (där man väljer apple konto och kort). Googlat massor på internet men inte kommit frammåt.

Uppskattar tips. Tänkte testa igen om jag får in lite guidance, alternativt be om hjälp från någon som kan koda på riktigt.

Stort tack!
Citera
2025-09-14, 17:46
Medlem
Cyborg2030s avatar
Du har antagligen ett fel som du inte ser. Hittar du något i console log eller annan loggning? Du måste ha debug loggning. Annars kan du inte bygga en app. Fråga en AI hur du ser loggen.

Jag vet att på Android behöver du en USB-kabel för att se loggen på en dator. Apple är förmodligen minst lika krångliga.
Citera
2025-09-14, 18:35
Medlem
MiltonFreedoms avatar
Verkar som att Apple inte lyckas connecta till Adapty eller RevenueCat. Testa sätta upp allt i AppleConnect men verkar inte som att den lyckas hitta.

Vad är ditt / era tips om man är nybörjare som jag och vill lösa subscription i appen? Jag gör detta bara för skojs skull men vore kul att lösa subs också. Kanske betala någon något för enklare hjälp så att jag också kan lära mig?

Tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Du har antagligen ett fel som du inte ser. Hittar du något i console log eller annan loggning? Du måste ha debug loggning. Annars kan du inte bygga en app. Fråga en AI hur du ser loggen.

Jag vet att på Android behöver du en USB-kabel för att se loggen på en dator. Apple är förmodligen minst lika krångliga.
Citera
2025-09-14, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030

Faktiskt inte. Med Xcode kan du både installera, debugga och läsa loggar över wifi.
Citera
2025-09-30, 13:07
Medlem
Fick du det till att fungera?
Jag utvecklar i react native samt expo och har integrerat revenuecat i en del projekt.
Har du lagt till sandbox användare i appstoreconnect?
Langa upp en del av koden här i en kodblock så kan jag se om jag kan hjälpa dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in