2025-09-12, 20:12
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sudderator
Skulle inte kasta oavsett om sponsrade underkläder eller hur det nu vad, tvättar super kändisar sina underkläder, / vet ej.

Det mesta går att kränga med lite känningar.
Ju skitigare desto dyrare i rätta kretsar.
Citera
2025-09-12, 20:12
Medlem
halaltarzans avatar
Är vare sig inkontinent fram eller bak, så man kör väl en okulärbesiktning och känner om de luktar typ knallpulver. Klarar de testerna så kan man absolut ha dem en 3-4 dagar.

Tvättar för övrigt alla kläder i 40, och kan tala om för alla hypokondriker att jag lever och mår bra ändå.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-09-12 kl. 20:16.
Citera
2025-09-12, 20:16
Medlem
zombie-nations avatar
Ha typ en handfull par, ha en separat gryta för dem, koka dem rent med en tesked såpa, häng dem direkt när de går att ta i. Resårerna och tyget håller längre och plaggen blir steriliserade. Är det mörk färg tappar de färgen.
Citera
2025-09-12, 20:18
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Kan någon förklara skämtet att man vänder kalsonger ut och in när de är skitiga?

Är inte hela grejen med kalsonger att man skyddar byxor mot ev vätskor penis kan avträda? vänder man på kalsongen så exponerar du dina kroppsvätskor ändå.
Är det själva penis man skyddar när man vänder på kalsongera?

Nån insatt får gärna förklara.
Penis ska inte exponera några vätskor alls om man inte antingen går runt och är kåt hela tiden så försatsen flödar, eller är en snuskpelle som aldrig tvättar sig under förhuden.

Det är rövsvetten som är värre.
Plus att de flesta svenskar bara torkar röven med papper när de skitit, så fisar har en tendens att dra med sig partiklar som blandas ut med den svetten.
Det händer förstås ändå om man fiser I övermått, men inte alls lika mycket om fisringen är renpolerad med vatten.
Den punkten blev avsevärt bättre sedan jag började hoppa in i duschen och tvätta både röv och skrev varje gång jag skiter, utom på offentliga toaletter när det krisar.
Citera
2025-09-12, 20:34
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Var har du läst det att det skall var 90 räcker inte 60 tror du?

har inte läst det någonstans men det är maxtemp på min tvättmaskin och sängkläder tål den temperaturen så why not en sak är säker det är att kvalsterna dör

Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Du luktar inte så gott va?

har du hört talas om deoderant och parfym
Senast redigerad av Lifestealer 2025-09-12 kl. 20:36.
Citera
2025-09-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Kan någon förklara skämtet att man vänder kalsonger ut och in när de är skitiga?

Är inte hela grejen med kalsonger att man skyddar byxor mot ev vätskor penis kan avträda? vänder man på kalsongen så exponerar du dina kroppsvätskor ändå.
Är det själva penis man skyddar när man vänder på kalsongera?

Nån insatt får gärna förklara.

Det är ett just ett skämt och personer som vänder kalsongerna ut och in efter en vecka eller liknande lär vara ytterst få om de ens existerar.
Citera
2025-09-12, 20:48
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Ha typ en handfull par, ha en separat gryta för dem, koka dem rent med en tesked såpa, häng dem direkt när de går att ta i. Resårerna och tyget håller längre och plaggen blir steriliserade. Är det mörk färg tappar de färgen.
Man kan ju köra dem i vattenkokaren också sen direkt in i frysen.
Senast redigerad av Giant Squid 2025-09-12 kl. 20:52.
Citera
2025-09-12, 20:56
Medlem
Kleiners avatar
Jag tror det är bra att använda hemmagjort sköljmedel för att undvika skadliga kemikalier.

Recept på sköljmedel:
Ingredienser
2 dl 24 % ättika
5 dl vatten
5-7 droppar eterisk olja

Funkar kanon och kan användas med ren samvete
Senast redigerad av Kleiner 2025-09-12 kl. 21:04.
Citera
2025-09-12, 20:58
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Blanda underkläderna med den andra tvätten för att göra det enkelt.

Själv har jag ett 30-40 par. Jag gör inköp av något trepack lite då och då för att inte alla ska bli utslitna samtidigt. De används en dag och sen läggs i tvättkorgen. Tvättar gör man helst inte mer än en gång i veckan.

Så enkelt kan det vara.
Word!
Kan rekomendera Ica maxis mywear i tre pack, speciellt när de går på rea.
Bra hållbarhet och sköna att ha på sig.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2025-09-12 kl. 21:01.
Citera
2025-09-12, 20:59
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Felpost.
Citera
2025-09-12, 21:55
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Ja, det skall man. Du skaffar minst 16 par. Du tvättar varannan vecka i tvättmaskin. Hur svårt kan det vara?
Citera
2025-09-12, 21:57
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Blanda underkläderna med den andra tvätten för att göra det enkelt.

Själv har jag ett 30-40 par. Jag gör inköp av något trepack lite då och då för att inte alla ska bli utslitna samtidigt. De används en dag och sen läggs i tvättkorgen. Tvättar gör man helst inte mer än en gång i veckan.

Så enkelt kan det vara.

Jag har också väldigt många. Man gymmar ju etc. också förutom vardagsbytet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in