2025-09-12, 16:37
Medlem
Bulawayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumo
Anastasia betyder uppståndelse och kommer från det grekiska ordet anástasis. Och refererar då till Yeshuas uppståndelse. Casey betyder vaksam/vara på alerten.
Vad J står för kan man också spekulera i.
Jag hade redan läst någon kommentar om Anastasias betydelse, och personen hade då skrivit "JC" efter angående J Casey. Då ska det ju såklart innebära Jesus Christ. Whatever.
Citera
2025-09-12, 18:35
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Anastasia betyder uppståndelse och kommer från det grekiska ordet anástasis. Och refererar då till Yeshuas uppståndelse. Casey betyder vaksam/vara på alerten.
Vad J står för kan man också spekulera i.
Anastasia hette den sista ryska tsarens mest kända dotter.
Casey Anthony är en tjej i USA som blev känd efter att hon mördat sin dotter och lyckats bli frikänd.
J är en bokstav i alfabetet.

Ursäkta jag tänkte bara vara lite dryg.
Citera
2025-09-12, 20:42
Medlem
systems avatar
En liknande sak hände då man eftersökte vad som hänt Lisa Holm. En youtube-film sades vara mystiskt då den insinuerade att något var planerat.

Länk till Lisa Hom-fallet (inte specifikt youtube-saken):
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad

Att folk får för sig att manipulera sociala medier för att röra till utredningar är mig helt obegripligt.
Citera
2025-11-30, 22:33
Medlem
Är det någon som hört någon nytt om detta, eller är det som bortblåst redan?
Citera
2025-12-01, 09:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Är det någon som hört någon nytt om detta, eller är det som bortblåst redan?
Ingen pratar om kirken precis som förutspått.
Vi får se vid årsdagen om det blir någon som talar om han, men börjar kännas avlägset, så vi får se om det ens sker.
Citera
2026-04-12, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ingen pratar om kirken precis som förutspått.
Vi får se vid årsdagen om det blir någon som talar om han, men börjar kännas avlägset, så vi får se om det ens sker.

Ja, det känns mycket olustigt att det alltmer blivit så på senare år. Folk lever som för dagen, om du förstår hur jag tänker. Det är ganska allvarligt att det uppkom information dagen innan hans död. Och det florerar teorier, men man kommer aldrig till roten av något och det görs framförallt inget åt det. Det flyter ut i sanden, för nästa stora grej i mainstream media om Epsteinfilerna, Grönland, krig på olika ställen etc.
Citera
2026-04-12, 12:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ja, det känns mycket olustigt att det alltmer blivit så på senare år. Folk lever som för dagen, om du förstår hur jag tänker. Det är ganska allvarligt att det uppkom information dagen innan hans död. Och det florerar teorier, men man kommer aldrig till roten av något och det görs framförallt inget åt det. Det flyter ut i sanden, för nästa stora grej i mainstream media om Epsteinfilerna, Grönland, krig på olika ställen etc.
Jo, det kanske är så mer leva för dagen.
Men även så var kirken obetydlig för de allra flesta och så även republikaner som ett fåtal ens visste existerade innan han dog.
Den stora frågan är om de ens kommer märka hans dödsdag och eller hans födelsedag.

Dock när deras sektledare bara klarar av att säga en mening i bästa fall med en röd tråd, så har dom fullt upp med tolka konstigheterna och då går det inte tänka på någon som de inte ens brydde sig om innan.
Rätt komiskt hur upprörda en del var i tråden, och nu har bevisat hur lite han betydde för dom.(Mycket talande för min tes som mer eller mindre är bevisad nu.)

Men misstänker att den kommer sparkas till liv längre fram, eller någon som är irriterad på att jag hade rätt igen.
Som komiskt nog kommer bara prata om mig och inte kriken.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in