Citat:
Ursprungligen postat av
lumo
Ja, det känns mycket olustigt att det alltmer blivit så på senare år. Folk lever som för dagen, om du förstår hur jag tänker. Det är ganska allvarligt att det uppkom information dagen innan hans död. Och det florerar teorier, men man kommer aldrig till roten av något och det görs framförallt inget åt det. Det flyter ut i sanden, för nästa stora grej i mainstream media om Epsteinfilerna, Grönland, krig på olika ställen etc.
Jo, det kanske är så mer leva för dagen.
Men även så var kirken obetydlig för de allra flesta och så även republikaner som ett fåtal ens visste existerade innan han dog.
Den stora frågan är om de ens kommer märka hans dödsdag och eller hans födelsedag.
Dock när deras sektledare bara klarar av att säga en mening i bästa fall med en röd tråd, så har dom fullt upp med tolka konstigheterna och då går det inte tänka på någon som de inte ens brydde sig om innan.
Rätt komiskt hur upprörda en del var i tråden, och nu har bevisat hur lite han betydde för dom.(Mycket talande för min tes som mer eller mindre är bevisad nu.)
Men misstänker att den kommer sparkas till liv längre fram, eller någon som är irriterad på att jag hade rätt igen.
Som komiskt nog kommer bara prata om mig och inte kriken.