2025-09-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Sluta ljuga och manipulera sanningen.
ALLA vet och fattar att vänstervåldet existerar och det är korrupta personer som du som gjort att jag börjat rösta blankt.
Du försvarar fan vad som helst och LJUGER istället för att ta ansvar och komma med självkritik.
Vänster våld existerar.
Högervåld existerar.

Så hur gör vi för att få mindre våld?
Citera
2025-09-14, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Att hata våldsvänstern är inte att polarisera.

Vänstern hyllade mordförsöken på Trump och de skrek efter mer. Det ledde till mer och de jublar efter mordet på Kirk. Den som inte hatar detta är sjuk.

Nu är det krig ja, vänstern mördade den störste anti-våldsförespråkaren som finns efter Ghandi, nu är Kirk inte kvar och kan verka för fred längre.

Deal with it!

Att kalla Kirk ”den störste anti-våldsförespråkaren efter Gandhi” är komik i sig. Hans hela varumärke byggde på kulturkrig, provokation och att piska upp konflikter, inte på att dämpa dem. Att försöka göra honom till ett helgon säger mer om din egen polarisering än om verkligheten.
Citera
2025-09-14, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Att hata våldsvänstern är inte att polarisera.

Vänstern hyllade mordförsöken på Trump och de skrek efter mer. Det ledde till mer och de jublar efter mordet på Kirk. Den som inte hatar detta är sjuk.

Nu är det krig ja, vänstern mördade den störste anti-våldsförespråkaren som finns efter Ghandi, nu är Kirk inte kvar och kan verka för fred längre.

Deal with it!
Att hata demokrater är definitivt att polarisera.

Att påstå att "vänstern" (vilka det nu är) "hyllade mordförsöken på Trump och de skrek efter mer" är att polarisera.

Att skriva "Nu är det krig ja, vänstern mördade den störste anti-våldsförespråkaren som finns efter Ghandi" är att polarisera. Det är dessutom fullständigt jävla efterblivet.

Du är en del av problemet och du är därmed medskyldig till mordet, skulle man kunna säga.
Citera
2025-09-14, 10:26
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Det låter som en gravt förvirrad person
Osäker eller skruvad sexualitet, hjärntvättad av vänsterpropaganda, lever sitt liv online
I konflikt med sin familjs värderingar, troligen det svarta fåret i familjen .
Man tycks lära sig mycket på college i USA

Så kan det nog vara. Men det var inte det som gjorde att han sköt CK.
Citera
2025-09-14, 10:27
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Vi vet ju inte så... Det är ju inte ofta ni progressiva vänsterliberaler talare sanning, det är ju ett okänt begrepp för din typ, lite som ryggrad och sådant. Vi ger dig ett försök vilken skola, vilket program och vilka år? Vad handlade din kandidatexamen om?

Vill du ha även personnummer och reg.numner på bilen? 😀Kandidatexamen??? Usch, nu underskattar du mig. Magisterexamen var det.
Citera
2025-09-14, 10:28
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Det är samma lögner som går på repeat från extremvänstern. Jag förstår att du vill dra ner mig i gyttjebrottning, bra försök där! Det flesta friska individer undviker automatiskt paria när de ser den, detta är väl ett ex. på det.
Prova att banka din trähjärna lite till i väggen som kan du nog komma till samma insikt som mig gällande dig.
Du är ju inte klok.

Är personangrepp allt ni har?

Och ni snackar om att vänsterns retorik dödar?
Citera
2025-09-14, 10:29
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Stackars dig. Du får bara acceptera att vi finns. Högutbildade, fritänkande, självständiga som står för allas lika värde. Ingen MAGA-ohyra likt du som drömmer om en ny Adolf!

Jag (vi) ska bara lita på dig, en vänsterbliven notorisk lögnare som firar mordet på en fredlig debattör och far till två små barn. Visst ondskan har talat och jag ska bara lita på den ryggradslöse

Det är så sjukt att jag förstår att vi måste öppna mentalsjukhusen igen och ge vård till de psyksjuka vänsterextrema psykopaterna som tagit över det normala samtalet! Och i de fall där det beivrats till brott måste ni dömas av lagens hårdaste straff
.
Citera
2025-09-14, 10:30
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Ok, så nu är det sant att Tyler knullar en transa?

Knullar eller inte, det vet vi inget om. Men det verkar vara sant att han bor i en trerummare med en person som är trans, och som han känt i 3-4 år och som också är hans datorspelskompis.

Jag tycker det pekar på att de har ett förhållande, och om så är fallet är det sannolikt motivet. Kirk ville ju stoppa all transvård och förbjuda allt HBTQI, och han ansåg transpersoner vara "abominations".
Citera
2025-09-14, 10:30
Medlem
PrippsFats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Vänster våld existerar.
Högervåld existerar.

Så hur gör vi för att få mindre våld?
Vi startar motsvarigheten till EXPO. Som jagar idioter som EXPO?
Citera
2025-09-14, 10:31
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Jag (vi) ska bara lita på dig, en vänsterbliven notorisk lögnare som firar mordet på en fredlig debattör och far till två små barn. Visst ondskan har talat och jag ska bara lita på den ryggradslöse

Det är så sjukt att jag förstår att vi måste öppna mentalsjukhusen igen och ge vård till de psyksjuka vänsterextrema psykopaterna som tagit över det normala samtalet! Och i de fall där det beivrats till brott måste ni dömas av lagens hårdaste straff
.
Nu diskuterar du person och inte sak igen.

Ta ett chill pill.
Citera
Medlem
hjaelploskilles avatar
Tror ni att Trumps känslokalla reaktion på mordet kommer påverka honom negativt inom väljarbasen?

Tänker främst på denna interaktion https://x.com/CalltoActivism/status/1966529114094899243

Trump answers “how he’s holding up” after losing his friend Charlie Kirk:

TRUMP: “I think very good. By the way, right there you see all the trucks. They just started construction of the new ballroom for the WH”

Men också detta https://x.com/denaltb/status/1966489476269568092
Citera
Medlem
Citat:

.

När argumentnivån landar i ”alla som inte håller med mig är psyksjuka brottslingar som ska spärras in” så har man nog lämnat både logik och verklighet bakom sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in