2026-02-16, 16:29
Medlem
SphericalHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulStyving
Det verkar fungera i Afrika eftersom det är utbrett där. På våra breddgrader, återstår att se.

Voodoo är främst från Karibien / Haiti men vanligt i västra afrika.

I Afrika tror ju folk också på att grannen som är shaman kan sno deras penisar, förvandla folk till getter, grodor och allt möjligt skit. De lönnbögrånmördar ju även albinos för de tror att de är besatta osv. Egentligen är det väl skäl nog att du inte får upp ballen när du ska idka våldtäkt så är det grannens fel som har snott din kuks mandom och någon måste ju avrättas så det blir givetvis grannen, eller kvinnan du ville ha sex på.

Ja, det funkar om alla tror på det, men det funkar inte egentligen eftersom det bara är dumheter och vidskepelse.

- Vill ligga
- Får inte upp ballen
- Mördar grannen
- Helt okej
Citera
2026-02-17, 14:05
Medlem
Folk som beter sig som dig borde placeras på någon SÄPO-lista över potentiella seriemördare.

Citat:
Ursprungligen postat av spidercake
Jag har levt nu i ett par år med min vackra fru och vi älskar varandra. Tyvärr delar vi inte samma värdegrund vilket kan krocka med varandra.
Jag står för att det är hon och jag mot världen och alla andra personer (förutom vi och våra familjer) är bara skräp medans hon ser högt värde i varje individ och vill famna om andra människor till oss.
Hon vill alltså vara till god hjälp för andra behövande medans jag bara vill sopa bort alla andra.

Finns det någon typ av voodoo som jag kan förändra hennes värdegrund hos andra människor så hon kan tänka mer som mig och kan voodoon tränga igenom alla barriärer eller är man skyddad från den om man tillhör någon specifik religion? Jag vill alltså få henne att sluta älska människor i allmänhet men att hon ska fortsätta älska mig.

En viktig notis är att det måste vara något kostnadsfritt alternativ. Är inte villig att lägga pengar på något som inte har någon garanti eller vetenskapligt underlag.
Citera
2026-03-01, 11:39
Medlem
TwoThousands avatar
Kunde inte vila först hittade och förstörde dockan.
Människor fångade i paranormal ockult aktivitet.

Skämmer ut tullverket dom släpper igenom voodoo dockor tillgängliga till ett bra pris utomlands.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in