2026-05-17, 16:08
Medlem
Efter nattmanglingen med ylande kvinnor i trasiga underkläder, hängselbyxgossar, sprattlande omgivning och annat trams, längtar jag efter en enda artist i enkel klädnad, med en strålkastare på och med röstresurser som Tommy Körberg, eller kvinnlig motsvarighet.
Amen!
Citera
2026-05-17, 16:21
Medlem
Det går inte åt helvete för Danmark en gång av 100 gånger och de får direkt hybris och börjar mobba Sverige Skitland med skitmusik
Citera
2026-05-17, 16:25
Medlem
Starkt av Kroatien att skicka en låt om mörkret under ”fredens religon”.
Citat:
När du tänder ett ljus, fråga din mormor
Varför hon födde döttrar med fasa
Varför så många valde graven
Våra mödrar födde inte slavar
Tatueringarna var också traditionella. Tatueringar är ”haram” i islam, därför tatuerade många föräldrar sina barn som ett slags skydd mot devschirme och tvångskonvertering till islam.
Citera
2026-05-17, 16:27
Medlem
Mellopubliken behöver iaf inte åka till Tel Aviv nästa år, skulle vara lite risky kanske
Citera
2026-05-17, 16:38
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Människor har ju läst om hennes uttalanden om Israel därav bojkotten och så få poäng.
Mycket välförtjänt givetvis.

Värsta är ju att han knappt fattar vad det handlar om ens. För 2 år sedan trodde hon Gaza var en låt...

Hon hade aldrig hörtalats om konflikten.
Citera
2026-05-17, 16:40
Medlem
Bulgariens låt är ju ungefär som KAJ.s låt ifjol. Skulle uttrycka det som lättsamma och hurtfriska låtar.
Citera
2026-05-17, 16:41
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snairbox
Stort grattis!! Rätt låt vann! Fantastisk show och fullständigt unikt vad beträffar både sång, dans, koreografi, stolarna etc

Så enkelt enkelt men så unikt och tekniskt avancerat.

Är själv holländsk Italiensk (mor vs far) o sen liten (Skåne)påg uppvuxen i och från Malmö ö bor o vistas mest i Antwerpen Belgien så du kan tro att det finns underlag för att vara kluven men absolut nej!

Bulgarien helt klart 100% den absoluta och rättmätiga vinnaren!!

Dara’s BH får 5 av 5 möjliga! Att den höll är ett smått mirakel

Hennes bröst var inte direkt en nackdel vad gäller antalet inhåvade poäng, både från juryn och tittarna, så några pluspoäng blev det nog säkert av detta. Snygga men ändå fint inpackade. Ville man titta så kunde man göra detta och njuta, men ändå inget som provocerade, inget groteskt. Detta i kombination med ett energiskt framträdande och förföriska rytmer. Jag försöker lära mig att gilla bidraget för tydligen förtjänade det att vinna.
Citera
2026-05-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedScorpion
Standard gratis ChatGPT

Nej. Men jag är oerhört smickrad att du tror det. Har alltid vetat att jag har god analysförmåga och stor kunskap i denna tävlingen, men en jämförelse med Chat GPT kunde jag aldrig tro ;-)

Jag har dessutom fler teorier/anledningar kring Felicias fiasko, men med utgångspunkten SVT/Melodifestivalen om du vill höra...
Citera
2026-05-17, 17:01
Medlem
Snubchurps avatar
Ibland är det inte svårare än att Sveriges låt sög helt enkelt. Man blir deprimerad av den och det skulle inte förvåna mig om många ute i Europa blev det också.
Senast redigerad av Snubchurp 2026-05-17 kl. 17:22.
Citera
2026-05-17, 17:07
Medlem
Synd att inte Israel vann!
Citera
2026-05-17, 17:08
Medlem
En sak är alltid säker och det är att etnisk rensing alltid drar till sig högermänniskor. Den är så stark i den grad att de glömmer bort att de hatar judar.

Men aja de får uppmärksamhet iaf samt att de lyckas ragebaita genuina eurovisionfans. Trist för Israels låt är ganska skaplig samt att de för en gångs skulle inte gör en offerkofta låt.
Citera
2026-05-17, 17:09
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth.LuciferV
Synd att inte Israel vann!

Ja det vore rätt åt dem om de vunnit! Fast det kunde förstås bli mysigt med showen mitt i ruinerna i Gaza. Ruin chic!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in