2026-05-15, 00:47
Medlem
Comitiums avatar
Fel låt vann.
Citera
2026-05-15, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Leder kompistipset.
9 av 10 i tisdags. 10 av 10 idag. Helt ok 🙂

Hela showen skriker eldorado budget..
Citera
2026-05-15, 07:54
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Fel låt vann.
Fel låt på startplats nr 20.

https://www.eurovision.com/stories/running-order-eurovision-2026-grand-final-vienna/?app=1&app=1

Bra start imorgon kväll med Danmark, Tysklands porr och Israels danserskor som tredje uppträdande.
Citera
2026-05-15, 07:54
Medlem
Fysatan vad genomrutten produktion.

Och låtarna jösses..

Förstår ej hypen kring Finland, en jävla kärring med fiol.. ?

Typiska flockfolk som bara gillar sånt andra gillar och inte har en egen åsikt..

Felicias låt suger också pungsvett.. falska toner och helt plötsligt nåt vla techno skit.. helt oanpassat för hur låten är i början nej usch!

Vi förtjänar absolut inte att vinna i år men en sån låt.. trodde felicia skulle leverera, men hon verkar sakna gossis kunskaper till att skriva text iaf…
Citera
2026-05-15, 08:17
Medlem
Nog för att de här semifinalerna inte var superbra så blir det lite trist att sitta och lyssna på gnällspiken i rutan. Edwards kommentarer är faktiskt lite roliga, och man får ändå ge honom att han kan jäkligt mycket om Eurovision. Men i slutändan lyfter han tyvärr inte programmet när han släpper någon halvironisk kommentar en gång var femte minut.
Citera
2026-05-15, 09:04
Medlem
Chandler Bings avatar
Läste nånstans att många tar avstånd från Sverige bidrag pga att hon har munskydd. Dom blir påminda om Covid och alla nära och kära som dog pga det. Ligger nåt i det. Tycker f.ö att låten suger
Citera
2026-05-15, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Läste nånstans att många tar avstånd från Sverige bidrag pga att hon har munskydd. Dom blir påminda om Covid och alla nära och kära som dog pga det. Ligger nåt i det. Tycker f.ö att låten suger

Men samtidigt sticker hon ut med munskyddet, det blir lättare att uppmärksamma och komma ihåg henne. Tror inte att hon vinner, men får en bra placering.

Tror inte att Finland vinner heller. Ganska jämn utbud i år, ingen låt sticker ut tillräckligt mycket för att bli en självklar förhandsfavorit.
Citera
2026-05-15, 09:42
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Fel låt på startplats nr 20.

https://www.eurovision.com/stories/running-order-eurovision-2026-grand-final-vienna/?app=1&app=1

Bra start imorgon kväll med Danmark, Tysklands porr och Israels danserskor som tredje uppträdande.

Nummer 20 ja. Ha, ha. Man tröttnar snart när man hört refrängen några gånger.
Citera
2026-05-15, 09:47
Medlem
sk33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Åhå. Ja, jag var bekymrad över att hon skulle se ut som en religiös eller kulturell extremist och förlora röster på det, Covid har jag redan lagt bakom mig, det var ju 10-15 år sedan det hände. Men det var väl mer munskyddstvång i andra länder antar jag.
Citera
2026-05-15, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk33
Åhå. Ja, jag var bekymrad över att hon skulle se ut som en religiös eller kulturell extremist och förlora röster på det, Covid har jag redan lagt bakom mig, det var ju 10-15 år sedan det hände. Men det var väl mer munskyddstvång i andra länder antar jag.
5-6 år snarare, du kommer få ett långt liv låter det som..
Citera
2026-05-15, 10:19
Medlem
Enligt Betson kommer Felicia på 15:e plats..
Citera
2026-05-15, 10:26
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk33
Ja det är ju så det är - hon borde ta av sig masken och slänga den på scen som öppningsgest i finalen och vinna uppmärksamhet och gillande på det och därmed röster

Förresten det är kanske pga masken hon tappar rösten - svårt att andas.....
Senast redigerad av kubun 2026-05-15 kl. 10:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in