2025-08-29, 08:38
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag minns inte senast jag såg på linjär tv, kanske när jag installerade om kanalerna för att få HD. Men tv4play brukar jag få någon gratis månad hos, just nu har jag en månad gratis "Sport med reklam" som egentligen kostar 249:-/månad, jag har bara aktiverat erbjudandet men inte hittat något att titta på än(som vanligt). Kruxet är att komma ihåg att säga upp det så man inte åker på att betala en månad men det är väl så deras största intäkter kommer in. Summasummarum; jag tror inte ens att tv4play kommer bära sig när dom tar ner marknätet och jag tror det blir en kapplöpning mellan viaplay och tv4 vilken som dör streamingdöden först.

Tv4 har väl fler kanaler, typ där dom sänder sånt som är för smalt för tv4? Vad kommer hända med dom? Blir dom också betalkanaler?
2025-08-29, 11:14
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Tänkte det samma. Tänker inte betala ett öre till denna sliskiga kanal. Förmodligen blir de kvar i kabelutbudet eller vad det heter?

De enda som kommer att vara beredda att betala något är dessa som gillar ishockey eller någon annan sport som bara visas på TV4. Resten av innehållet i TV4 är srkäp eller rentav politisk indoktrinering.

Goda nyheter.
2025-08-29, 11:44
Medlem
Hoppas detta är spiken i kistan för TV4.

Lär bara vara gamlingar som glor på tv4 via marksänt & de övriga lär inte vara så sugna på att pynta för skiten.
För min del är det 10 år sen jag hade en antennkabel ansluten till teven.
2025-08-30, 09:11
Moderator
Fortsätt i: (FB) TV4 slutar vara gratis – blir betalkanal

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in