2025-08-24, 03:30
Medlem
Yes vi alla vet att pundandet av mediciner förstör för andra som faktist vill ”bruka” och inte ”missbruka” nu när jag förstår det så undrar jag hur mycket ni missbrukare kan snorta för mg i attentin för att uppnå effekt. Krossar jag en 10mg attentin på tallriken så är det typ max gräns på vad min näsa klarar av. Men har sett andra påstå att man ska kunna snorta 100mg för att bli tjackig? Är ju förfan halva tallriken fylld och det ska man snorta upp mellan 2 näsborrar? Kom med tips. Eller inte
Citera
2025-08-24, 04:05
Medlem
StoreSvartes avatar
Det finns mer plats i röven.
Citera
2025-08-24, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Det finns mer plats i röven.

Yes hade säkert funkat sjukt bra. Men hur mycket😂. Står allt om snort till pannor. Men aldrig mängden.
Citera
2025-08-24, 10:04
Medlem
Jo är som du säger tabletterna är till större del inte amfetamin utan div bindämnen. Det kommer hindra amfetaminet från att absorberas effektivt om det sniffas nog lika bra att bara äta dom som dom är eller rövpanna som tidigare föreslagits. Vill du ha fram amfetamin som går att snorta effektivt ur dessa tabletter får du nog göra en bas/syra extrahering för att separera amfetaminet från annat I tabletten.
Senast redigerad av NZT1337 2025-08-24 kl. 10:07.
Citera
2025-08-24, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limpan1457
Yes vi alla vet att pundandet av mediciner förstör för andra som faktist vill ”bruka” och inte ”missbruka” nu när jag förstår det så undrar jag hur mycket ni missbrukare kan snorta för mg i attentin för att uppnå effekt. Krossar jag en 10mg attentin på tallriken så är det typ max gräns på vad min näsa klarar av. Men har sett andra påstå att man ska kunna snorta 100mg för att bli tjackig? Är ju förfan halva tallriken fylld och det ska man snorta upp mellan 2 näsborrar? Kom med tips. Eller inte
Biotillgängligheten för Attentin är så pass hög att det är slöseri med att ta det i näsan.
Annat om det vore Methylfenidat där skillnaden är att kroppen tar upp dubbelt så mycket via näsan.
Citera
2025-08-24, 12:59
Medlem
Niggwards avatar
Ät bara. Du säger det själv. Hela tallriken full och ändå lika bra att äta.

Varför göra det svårt utan anledning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in