Nu när jag avslöjade Damons lögn så verkar han inte så glad:
https://www.tiktok.com/@damonhoudini3/video/7634942651460111638
Ingen tant har frågat om Damon vill knulla med honom. Det kan vi va säkra på. Han har en livlig fantasi där han hittar på saker hela tiden. Senast är det väl rymdödlor han snöat in på. Inte ens hans feta vapendragare Bamse verkar tro på skiten. Då vet man att det är illa.
Vi har ju inte glömt hans andra lögner när han hävdade att Ted var med på att Damon golade ner honom till polisen för olaga hot. Det var ologiskt redan från början att de skulle dela på något skadestånd men det blev än tydligare när Ted valde att överklaga domen.
Jag är så glad över att jag startade allt det här genom att anmäla honom till polisen så att han nu sitter rejält i skiten. Vi hoppas på höga böter och kanske även ett fängelsestraff när dom meddelas den 13 maj 2026 kl. 11.00. Då ska det firas ordentligt!
Förresten Damon hur går det med din tidigare hyresvärd Mats? Du trodde inte att det var jag som kontaktat honom men det gjorde jag tidigt. Han fick alla dina videos där du spelade in honom i smyg. Dessutom vet jag att han kände rejäl skadeglädje när han fick höra om din rättegång.