Igår, 13:14
Medlem
Den feta dagdrivaren har blivit hembjuden av en tant: https://www.tiktok.com/@damonhoudini3/video/7634857624902602006

Damon verkar tro att den gamla tanten ville knulla honom, vilket inte alls behöver vara fallet. Troligtvis har autisten missuppfattat situationen och blivit besviken.
Senast redigerad av tobbeskinhead Igår kl. 13:17.
Citera
Igår, 17:25
Medlem
Nu när jag avslöjade Damons lögn så verkar han inte så glad: https://www.tiktok.com/@damonhoudini3/video/7634942651460111638

Ingen tant har frågat om Damon vill knulla med honom. Det kan vi va säkra på. Han har en livlig fantasi där han hittar på saker hela tiden. Senast är det väl rymdödlor han snöat in på. Inte ens hans feta vapendragare Bamse verkar tro på skiten. Då vet man att det är illa.

Vi har ju inte glömt hans andra lögner när han hävdade att Ted var med på att Damon golade ner honom till polisen för olaga hot. Det var ologiskt redan från början att de skulle dela på något skadestånd men det blev än tydligare när Ted valde att överklaga domen.

Jag är så glad över att jag startade allt det här genom att anmäla honom till polisen så att han nu sitter rejält i skiten. Vi hoppas på höga böter och kanske även ett fängelsestraff när dom meddelas den 13 maj 2026 kl. 11.00. Då ska det firas ordentligt!

Förresten Damon hur går det med din tidigare hyresvärd Mats? Du trodde inte att det var jag som kontaktat honom men det gjorde jag tidigt. Han fick alla dina videos där du spelade in honom i smyg. Dessutom vet jag att han kände rejäl skadeglädje när han fick höra om din rättegång.
Senast redigerad av tobbeskinhead Igår kl. 17:38.
Citera
Igår, 21:42
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Den feta dagdrivaren har blivit hembjuden av en tant: https://www.tiktok.com/@damonhoudini3/video/7634857624902602006

Damon verkar tro att den gamla tanten ville knulla honom, vilket inte alls behöver vara fallet. Troligtvis har autisten missuppfattat situationen och blivit besviken.

Det här med att knulla riktigt gamla, äckliga kärringar, det kan Damon hur det går till. Det får du ändå ge honom.

Han kände den där härskna doften från framfallet, en blandning mellan plommon, praliner och skam. Damon kände direkt att nu är det dags, nu sker det. Det blev minnen tillbaka till vad han fick utstå för att få veckopengen. Din världsbild tobbe, lär dig om kinket.
Citera
Idag, 00:17
Medlem
BeppoYapps avatar
Helt klart ett av dom roligaste inlägg jag läst på FB.
Du fick med fakta, skrivet med sjukt bra humor. Kudos!

Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Man får ju finna det hela lika underhållande som domaren som bara skratta när Damon började prata om att "världen styrs av ödla" och att han inte handtrallat på två dygn för att han lovat någon att vara sitt "skarpaste jag" som någon form av elitidrottare, Damon pustar nu ut att det hela är över och att han äntligen är fri så han får dra sig en liten runk i sin micropenis.

Han har lite performance enhancing grejer för sig uppenbarligen, att inte använda tandkräm gör honom smartare för då kalcifieras inte pineal gland och då blir man smartare som han, jag antar att ingen har berättat för autisten att tredje ögat inte har så mycket med hur smart man är utan det handlar då om såkallad andlighet och telepatiska förmågor men Damon tolkar det lite annorlunda i vanlig ordning, ungefär som att låta bli att runka skulle göra honom smartare inför rättegången i jämförelse med hans normala, totalt uttömda utgångsläge av dum i huvudet.

Det konstateras också att domaren inte ens kan se skillnad mellan en orm och en ödla så vad fan vet han, egentligen. Ska vi gissa på att uttalandet om ödlor och fnisset från domaren kommer leda till någon form av strafflindring när det är uppenbart att han är totalt kockobeng i skallen? Inte för att det inte fanns tillräckligt som talade för detta tidigare men det skadade nog inte hans försvar när de fick se att han egentligen inte är någon förintelseförnekande nazist utan bara en felknullad foliehatt till autist som tittar för mycket på AI-videos på tiktok där han sväljer precis allting.

Han ska väcka folk till "sanningen" och tror han lär ut något med samma nonsens som varenda pothead och tjackpundare världen över har idisslat mellan sig sen innan han föddes. Han kommer fortsätta hålla på som vanligt och om de vill göra ett exempel av honom för rättspraxis skull så blir det en fotboja, fängelserna är överbelagda med muslimer så de har inte plats att trycka in denna autist med speciella behov hur gärna man än hade velat. Inte ens för det värsta brottet man kan tänka sig - att förneka judens offerroll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in