2026-07-04, 01:06
Medlem
Finns det någon i barnboks utförande för dumhuvudet klarar ju inte av att läsa sin egen dom från tingsrätten och förstå den..

Citat:
Ursprungligen postat av ytrewq151
Här en av böckerna han ska läsa
https://www.adlibris.com/sv/bok/vett-etikett-9789187795718?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm _campaign=AR-SE%3A+BOK+-+pMAX+-+Generic+-+B%C3%B6cker&dema_id=17628794369&gad_source=1&gad_ campaignid=17340209662&gbraid=0AAAAAD_BAOfjNhiRlMX Y5jCXmHzIe3pa9&gclid=CjwKCAjwu53SBhAhEiwAJzSLNk9DD ojIjIgdSP9Llrzq1coh81vJiFHOiLUPb3ZK4vGIF6Xx-CdDVxoCAmgQAvD_BwE

När man lägger upp hån mot en mördad person så är de inte synd längre. Han borde förstå att man får folk mot sig när man petar sådant.

Och det finns ingen ursäkt här.
Citera
2026-07-04, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commandernic
Finns det någon i barnboks utförande för dumhuvudet klarar ju inte av att läsa sin egen dom från tingsrätten och förstå den..

Läsförståelse ingår ej
Citera
2026-07-04, 04:38
Medlem
KriminellaHassans avatar
Jag undrar vad Bandidos medlemmar tycker om att damon går runt och hotar kvinnor att han ska v**** dom på facebook samtidigt som har deras logga som profil bild. Jag hört från fåglar att folk blivit grovt bötfällda när dom använder ” jag känner folk från…” när dom inte känner en endaste. Han får 30000 kr varje månad från staten för hans autism diagnos.

Någon som kan dra fram fuppen?
Citera
2026-07-04, 12:37
Medlem
Ett klipp där han sitter i en svensk kyrka och kräker ut sig skit om en mördad människa.

För att inte hata svenskar, kvinnor eller nån annan så kan man nog påstå att alla inlägg du gör hjälper inte dig. För alla inlägg visar du att du hatar kvinnor, svenskar och är mer fördomsfull än de flesta.
Om du har så ont av svenskar och kvinnor, varför söker du inte dig hem till dina rötter där du verkar vilja vara?
Citera
2026-07-04, 14:17
Medlem
tobbeskinheads avatar
Det är inte svårt att förstå vad Bamse menade när han sa att Damon måste lära sig vett och etikett samt att bete sig när han inom loppet av 24 timmar hånar den mördade polismannen Christan Zedig och sitter med massa matrester i sitt skägg när han äter rostad lök på en parkbänk.

Classy!
Citera
2026-07-07, 10:45
Medlem
Är det bara jag som har tänkt på att Damon beter sig som en fjortistjej genom att ta massa badrumsselfies?
Citera
2026-07-07, 12:25
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo2026
Är det bara jag som har tänkt på att Damon beter sig som en fjortistjej genom att ta massa badrumsselfies?

Det har sedan länge passerat homoerotik. Finns inte en heteroman som håller på så.
Citera
2026-07-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Det har sedan länge passerat homoerotik. Finns inte en heteroman som håller på så.

Tror att den enda som han älskar är sig själv 😂
Citera
2026-07-07, 15:39
Medlem
Citat:

Han är en fullkomlig jubelidiot. Han har ju självklart diagnoser. Men hans beteende gör att han förtjänar att vara en jubelidiot.
Jävla tönt med selfies i spegar när man nästan är 30 år gammal.

Väx upp och skaffa ett jobb. Jävla bidragstagare.

Citera
2026-07-08, 21:54
Medlem
Va e detta med den här Stavros jag fattar inget .. sen hade det varit kul att se den här laijven idioten hade med något par tydligen där den här stavros hade tagit upp jude frågan ??
Citera
2026-07-08, 22:05
Medlem
Osvensktiger hade live på tiktok igår och där var såklart Damon med sen berättade jag lite vad han har gjort mot sin mamma och mot en hund. Kan ju säga att folk blev väldigt arga på Damon så han vågade inte vara kvar i liven
Citera
2026-07-08, 22:13
Avslutad
Citat:
Osvensktiger hade live på tiktok igår och där var såklart Damon med sen berättade jag lite vad han har gjort mot sin mamma och mot en hund. Kan ju säga att folk blev väldigt arga på Damon så han vågade inte vara kvar i liven

Vad har han gjort mot en hund?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in