Resultat: Vem hoppas du vinner Melodifestivalen 2026?
Iconic - A-Teens
7,48%
8 röster
Dooset Daram - Meira Omar
0%
0 röster
Delulu - Lilla Al-Fadji
11,21%
12 röster
Ain't Today - Saga Ludvigsson
4,67%
5 röster
Hollow - Smash Into Pieces
4,67%
5 röster
Eternity - Cimberly
7,48%
8 röster
Viva L'Amor - Medina
3,74%
4 röster
Half of Me – Greczula
8,41%
9 röster
Honey Honey – Robin Bengtsson
0%
0 röster
My System – Felicia
39,25%
42 röster
Waste Your Love – Sanna Nielsen
0,93%
1 röster
Rakt in i elden – Brandsta City Släckers
12,15%
13 röster
2026-03-07, 21:27
  #3745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Jag sitter på jobbet och imorgon säger jag upp mig. Alla här gillar Gina.

Jobbar du på SVT?
Citera
2026-03-07, 21:27
  #3746
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Typisk att de inte har nån artist i år som kör nån gammel schlagerdänga mellan artister och röstresultat. Den skulle få de här låtarna att framstå som den skit de är.
Citera
2026-03-07, 21:27
  #3747
Medlem
Duvlorts avatar
Är detta sista egentliga riktiga mello vi har i Sverige?
En halvan är klassiska svenska nonsenslåtar medans andra halvan är vi vill slakta er alla otrogna?
Citera
2026-03-07, 21:27
  #3748
Medlem
Till och med Markus Larsson på aftonbladet skiter på den här pinsamma mellanakten.
Citera
2026-03-07, 21:27
  #3749
Medlem
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Det står mellan Felicia eller Lilla Al Fadji?

Stället han rymt ifrån har ju nu fått nys om var han är. De plockar nog in honom direkt efter programmet. Så hur som helst, inget Eurovision för den grabben inte.
Citera
2026-03-07, 21:28
  #3750
Medlem
SlutaGrinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Detta mellannummer slår de tävlande
Ja det är nog det enda underhållande Gina och Hampus har gjort i år i alla fall
Citera
2026-03-07, 21:28
  #3751
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Brandsta City Släckers Måste Vinna Annars är Det Riggat

Du gillar en stark stråle.......
Citera
2026-03-07, 21:28
  #3752
Medlem
Hunden007s avatar
blir att döda tid innan röstningen!
Citera
2026-03-07, 21:28
  #3753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Ni som är födda efter 2010 vem var det som rappade i mellannumret?

Tror det var Greekazo
Citera
2026-03-07, 21:28
  #3754
Medlem
PornKings avatar
Arvingarna nu blev vi på Flashback brända!
Citera
2026-03-07, 21:28
  #3755
Medlem
Svempass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
De hade nog en one hit wonder med Kom och ta mig där för 20 år sen. Svårt att upprepa.

Läste att dom har så mycket spelningar att det är deras jobb.
Citera
2026-03-07, 21:28
  #3756
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Är de där 2 de bästa SVT kan hitta som programledare?
Nej, men "bra" är inget man letar efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in