Citat:
Gör enligt punkt #1 i inlägg #8 ovan nästa gång det sker, samt kolla även med följande program: https://www.resplendence.com/whocrashed. De kan ge besked om vad som händer.
Här har du screenshot vad som hänt när datorn hängt sig, kan du eller någon annan tyda detta?
ht*ps://ibb.co/0pxnxGgC
ht*ps://ibb.co/pjxZBXCG
ht*ps://ibb.co/pvjHDG1n
ht*ps://ibb.co/Y6yhxFv
Är den kompatibel med W11?
Var det du eller W.update som installerade W11 på den?
Jag fick upp ett meddelande, antar det var från Windows Update, att jag kunde installera Win 11 på den om jag ville. Jag har inte själv laddat ner något och installerat, utan det har skett genom Windows.
Här har du screenshot vad som hänt när datorn hängt sig, kan du eller någon annan tyda detta?
ht*ps://ibb.co/0pxnxGgC
ht*ps://ibb.co/pjxZBXCG
ht*ps://ibb.co/pvjHDG1n
ht*ps://ibb.co/Y6yhxFv
Är den kompatibel med W11?
Var det du eller W.update som installerade W11 på den?
Jag fick upp ett meddelande, antar det var från Windows Update, att jag kunde installera Win 11 på den om jag ville. Jag har inte själv laddat ner något och installerat, utan det har skett genom Windows.
Läs och tillämpa AI-översikten: https://www.google.com/search?q=windows+surface+7+ndows+update+problem&sc a_esv=d1d26e03a6da53f6&ei=0T_eaN76IprPxc8P6KmL2Qs& oq=windows+surface+7+ndows+update+p&gs_lp=Egxnd3Mt d2l6LXNlcnAiIHdpbmRvd3Mgc3VyZmFjZSA3IG5kb3dzIHVwZG F0ZSBwKgIIADIHECEYoAEYCkissQFQ2w5Y4Y kBcAJ4AZABAZgBtwGgAdQTqgEFMTQuMTK4AQHIAQD4AQGYAhug Ar4SwgIKEAAYsAMY1gQYR8ICBRAhGKABwgIFECEYnwXCAgQQIR gVwgIGEAAYFhgewgIIEAAYgAQYogTCAgUQABjvBcICBxAAGIAE GBPCAggQABgTGBYYHsICBRAAGIAEwgIIEAAYFhgKGB6YAwCIBg GQBgiSBwUxNi4xMaAHz4gBsgcFMTQuMTG4B64SwgcCMjfIBwA& sclient=gws-wiz-serp
Använd programmet Driver Identifier för att uppdatera drivisar.
Om Windows har installerat W11 på den så är den kapabel till det. Det troliga är att det fanns ett problem med OSet från början vilket ställde till det när W11 installerades. Det kommer nog behövas en reparationsinstallation för att ordna felet. Men, prova allt ovan först.