2025-08-31, 00:48
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Jag är inte hypokondriker och jag får inte vård heller baserat på sådana dåliga förutfattade meningar. Skulle man röntga mig skulle man se det som ger mig problem eftersom det är på riktigt.

Svensk sjukvård ligger efter pga att den genomsnittliga iq:n är låg.

Svensk sjukvård är bra på medicin och hyfsat bra på att identifiera hypokondri men inte bra på att ta hand om det. Att du vill röntgas tynger psykiatri. Ingen vettig människa vill ha onödig strålning. Söker du röntgen lekamen får du åka till öst. Svensk sjukvård har idag bara plats för sjuka.

Vad tror du själv att du behöver för vård? Är du sjuk får du berätta hur.
Citera
2025-08-31, 01:42
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Svensk sjukvård är bra på medicin och hyfsat bra på att identifiera hypokondri men inte bra på att ta hand om det. Att du vill röntgas tynger psykiatri. Ingen vettig människa vill ha onödig strålning. Söker du röntgen lekamen får du åka till öst. Svensk sjukvård har idag bara plats för sjuka.

Vad tror du själv att du behöver för vård? Är du sjuk får du berätta hur.
Är du dum i huvudet eller? Du vet väl förfan inte hur mina axlar och rygg ser ut eller huruvida jag har skadat/slitit ut dem eller har mentala problem. Jävla idiot!

Ja idiot, har man svårare smärtor i 1-2 veckor och kanske inte kan komma ur sängen pga ryggen så sitter det i ryggen, inte i huvudet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in