2025-11-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Julia lär ha 0 trovärdighet i nästa säsong av förrädarna om dom har sett spelet.

Btw Ike är efterbliven. Varför berättade han inte att Hanna pushade honom att rösta på Zeina? Då hade mupparna kanske fattat (sjukt att dom inte har förstått det än...) att Julia och Hanna låg bakom Daniels utröstning.

Tror att han hade vunnit tillbaka pakten då.

Därefter skulle dom valt att rösta ut Hanna för att försvaga Julia/underklassen. Dom tar sådana märkliga beslut konstant och skjuter sig själva i foten hela jävla tiden.

Dom måste få bort Julia/Hanna ASAP om dom vill vinna. Hur svårt kan det vara.

Om överklassen valde Hanna/Marcus och så hade Ike behövt köpa max 2 extra röster. Då hade han varit kvar och underklassen hade fått sig en riktig törn.
Ike verkar inte vara en så särskilt smart person. Jag tycker att förutom att han tryckte på knappen att han inte har spelat smart alls eller kunna läsa av människor. Svårt att förstå hur han ens vann ph. Jag förstår att viss del ligger i hans naivitet men han borde veta bättre
Senast redigerad av ursula45 2025-11-07 kl. 23:08.
Citera
2025-11-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotmyHotdog
Är Fröken Snusk den tråkigaste pch mest onödiga reality deltagaren i TV-världshistorien? Asså vad gör hon ens där om hon röstar blankt när det handlar om att rädda en person som hon står nära?
Hon röstade till och med på ike vid ett tillfälle. Riktigt skum person och fel castad
Citera
2025-11-07, 23:26
Medlem
Vad hade ni gjort om ni var i ikes situation??
Citera
2025-11-07, 23:39
Medlem
Varför lita ike på blondinerna när dom sa att dom skulle ha röstat på zeina i förra avsnittet och inte gjorde det?
Citera
2025-11-07, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ike verkar inte vara en så särskilt smart person. Jag tycker att förutom att han tryckte på knappen att han inte har spelat smart alls eller kunna läsa av människor. Svårt att förstå hur han ens vann ph. Jag förstår att viss del ligger i hans naivitet men han borde veta bättre

Han hade tur att han inte "vann" Sveriges dummaste, så man hade väl inte så stora förväntningar på honom..
Citera
2025-11-08, 00:35
Medlem
Citat:
I PH är det bara korkade människor. Där kostar det inte lika mycket att vara naiv. Här finns det lite vassare människor.

He's out of his depth minst sagt.
Citera
2025-11-08, 00:36
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Hon röstade till och med på ike vid ett tillfälle. Riktigt skum person och fel castad
Röstade väl på sig själv också.
Citera
2025-11-08, 00:43
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Tänkte samma... Det är ingen flex att vara bra på ljuga rakt upp i ansiktet på folk. Jag mår dåligt bara av att se de utnyttja folks snällhet. Riktiga psykopattendenser. Även om det är ett spel så är det fult och äckligt spelat. Stör mig så mycket på överklassen, varför går det inte bara ihop? Så omogna är de... O idiot fröken som ska rösta blankt hela tiden, så korkade hela bunten. Såklart ligger bimbosarna i överläge när inte någon annan jävel i spelet ens använder sin hjärna litegrann.
Det hade ju blivit urtråkigt att se om folk inte lurades. Det är ju det som är det roliga. I vanliga livet ska det vara ärligt men inte här.
Citera
2025-11-08, 01:28
Medlem
Citat:
I PH är det bara korkade människor. Där kostar det inte lika mycket att vara naiv. Här finns det lite vassare människor.

He's out of his depth minst sagt.
Exakt. För att jag kan inte alls begripa hur han på riktigt trodde att han kunde lita på folket i underklassen, speciellt efter att han stal pengarna lol. Han borde ha försökt få med sig zeina och dominika på sin sida och definitivt använt sina pengar.
Citera
2025-11-08, 02:05
Medlem
nickenyfik007s avatar
Snacka om att Fröken Snusk är en NPC deltagare. Måste vara tredje gången nu hon röstar blankt?
Citera
2025-11-08, 02:09
Medlem
Citat:
Julia lär ha 0 trovärdighet i nästa säsong av förrädarna om dom har sett spelet.

Btw Ike är efterbliven. Varför berättade han inte att Hanna pushade honom att rösta på Zeina? Då hade mupparna kanske fattat (sjukt att dom inte har förstått det än...) att Julia och Hanna låg bakom Daniels utröstning.

Tror att han hade vunnit tillbaka pakten då.

Därefter skulle dom valt att rösta ut Hanna för att försvaga Julia/underklassen. Dom tar sådana märkliga beslut konstant och skjuter sig själva i foten hela jävla tiden.

Dom måste få bort Julia/Hanna ASAP om dom vill vinna. Hur svårt kan det vara.

Om överklassen valde Hanna/Marcus och så hade Ike behövt köpa max 2 extra röster. Då hade han varit kvar och underklassen hade fått sig en riktig törn.
Dom han nog i så fall se mer än några få avsnitt av Spelet innan inspelningen av Förrädarna började.
Citera
2025-11-08, 02:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Tänkte samma... Det är ingen flex att vara bra på ljuga rakt upp i ansiktet på folk. Jag mår dåligt bara av att se de utnyttja folks snällhet. Riktiga psykopattendenser. Även om det är ett spel så är det fult och äckligt spelat. Stör mig så mycket på överklassen, varför går det inte bara ihop? Så omogna är de... O idiot fröken som ska rösta blankt hela tiden, så korkade hela bunten. Såklart ligger bimbosarna i överläge när inte någon annan jävel i spelet ens använder sin hjärna litegrann.

Den där Ayan är ju direkt plockad från djungeln. Hon kan verkligen inte bete sig och är heller inte särskilt medgörlig. Sen som du säger, de är en massa känslomänniskor där som känner istället för att tänka.
Senast redigerad av BoneUtroparen 2025-11-08 kl. 02:26. Anledning: vafan e det här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in