2025-10-19, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ftanskekovken56
Adjungerad ja kan inte påverka något !
Fast e det inte konstigt att dom vill bli förknippade med honom.
Citera
2025-10-19, 23:14
Medlem
Fråga hur länge till!
Detta är snart upp i Gbg tingsrätt då finns det ingen återvändo. Jag hörde mig för som har ar arbetat länge med denna person. Härva som sträcker sig väldigt långt. Mina källa på den berörda BRF murbräckan 9 påstod att det rör sig om stora pengar som gått in och ut från föreningens konto även till familjemedlemmarna tydligen. Samt hon som är åklagare den är inte att leka med vill jag lova. Dom har nog lagt stora resurser på detta. Vidare tänkt så jag spekulerar nu fängelse på straffskalan om han blir dömd för det som påstås bla i dagens industri. Jag har hämtat ut allt som går via Gbg tingsrätt verkar som konkurserna 2 bolag inte heller verkar vara så bra för Croona det ligger nog med hos EBM troligen. Rätt tunga skrivelser från konkursförvaltaren det är bara begära ut ser du sj.
Bankmans föreningen känner nog ingen store lust sen! Samma som med ÖIS blir tyst bara
Citera
2025-11-25, 17:58
Medlem
Citat:
Fråga hur länge till!
Detta är snart upp i Gbg tingsrätt då finns det ingen återvändo. Jag hörde mig för som har ar arbetat länge med denna person. Härva som sträcker sig väldigt långt. Mina källa på den berörda BRF murbräckan 9 påstod att det rör sig om stora pengar som gått in och ut från föreningens konto även till familjemedlemmarna tydligen. Samt hon som är åklagare den är inte att leka med vill jag lova. Dom har nog lagt stora resurser på detta. Vidare tänkt så jag spekulerar nu fängelse på straffskalan om han blir dömd för det som påstås bla i dagens industri. Jag har hämtat ut allt som går via Gbg tingsrätt verkar som konkurserna 2 bolag inte heller verkar vara så bra för Croona det ligger nog med hos EBM troligen. Rätt tunga skrivelser från konkursförvaltaren det är bara begära ut ser du sj.
Bankmans föreningen känner nog ingen store lust sen! Samma som med ÖIS blir tyst bara
Verkar det hända något i fallet.
Citera
2026-01-19, 12:28
Medlem
Citat:
Fråga hur länge till!
E det pågående. Verjar dra ut på tiden..
Citera
2026-03-01, 21:27
Medlem
Någon som vet vad som händer ?
Citera
2026-03-05, 18:32
Medlem
Allt ligger offentligt nu om Croona hos Gbg tingsrätt 1800 sidor förundersökning han kommer få åka på semester om han blir dömd
Citera
2026-04-02, 01:40
Medlem
När är rättegången?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem