Citat:
Ursprungligen postat av
Tjuttiotre
Vem i helvete säger
Ja, what to do liksom?
Från Aftonbladet
what to do, liksom?”
Skådespelaren säger att hon ”erkänner de faktiska omständigheterna” gällande att hon lämnat butiksområdet utan att betala för parfymen.
– Det är ju en stöld eftersom jag tagit den från hylla och lämnat butiken.
När Aftonbladet når skådespelaren upprepar hon att det rör sig om ett misstag från hennes sida.
– Jag har redan sagt det. Det var skitmycket folk vid min gate, jag blev stressad, jag gick dit och för långt från affären.
Hon säger, som i förhöret, att hon kommer att betala eventuella strafföreläggande.
– Ja, what to do liksom?
En yngre person och skulle kunna vara någon med invandrarbakgrund, då de ofta har sämre svenska och slänger in ”engelska” uttryck oftare.
En lågutbildad person.
Influencers pratar så, hon, psykfallet Parnevik, Joakim Lundell, Jackie Ferm såna personer.
Så det är väl nån yngre person som snarare skådespelat 2-3 ggr i sitt liv, snarare än
är skådespelerska.
Eller så är det en äldre, omogen person som tror de är evigt unga, typ RL…