2025-08-07, 19:11
Medlem
Fy fan för dessa svenskar som inte kan beter sig och roppar det ultra svenska ordet Allah Akbar.

Helt sanlöst egentligen att kriminella belönas med medborgarskap och det återkallas aldrig när dom begår brott. Ska det inte betyda något att få svensk medborgarskap. Man skickar ut skötsamma människor men gång på gång låter kriminella stanna oavsett vad dom gör.
Citera
2025-08-07, 19:39
Medlem
Jag kan verkligen inte förstå vänsterfolks benägenhet att sätta epitetet "svensk" på precis varenda person som ens satt sin fot i Sverige. Extremt märkligt beteende.
Jag hade tyckt det var väldigt märkligt ifall någon kallade mig för spanjor bara för att jag är bosatt i Spanien.
Citera
2025-08-07, 19:45
Medlem
Fint när Sverige börjar exportera terror-sandnegrer. Öppna era hjärtan gott folk! Det blir en vinst på sikt!
Citera
2025-08-07, 19:55
Medlem
SmartSkalles avatar
Bara en av 2 miljoner Arabiska Muslim-importer, MagdaMena jublar.
Det blir en förlust på kort och på låg sikt...för allah utom för SozzeNazisterna.
Citera
2025-08-07, 20:00
Medlem
Jag må vara strikt kritisk mot religiös extremism men jag är ändå emot diskriminering mot vanliga muslimer som inte stödjer extremism och är fredliga. Efter att ha lärt känna flera muslimer inser man att många är olika individer med väldigt olika åsikter, värderingar o.s.v. och många är bra människor.
Många muslimer håller inte med den propagandan judehatarna sprider eller Hamas t.ex.
Problemet är att många är rädda att säga ifrån, precis som med att lämna religionen kan det innebära diverse farligt eller dåligt för individen ibland beroende på omständigheterna. Men många muslimer har likt kristna utvecklats till ett mer modernt folk som inte är helt bokstavstroende utan tror på Gud och råkade tillhöra denna religionen p.g.a. ens rötter eller andra omständigheter.
Sedan finns det sådana här galningar som ondskan hjärntvättat totalt, man får trösta sig med att den absolut största majoriteten muslimer inte går denna vägen och fattar att sådant här är av ondo - dock så bör vi inte vara naiva, vi bör proaktivt jobba mot radikalisering.

Vi borde egentligen omprogrammera folket som hatar judar och stödjer Hamas, dessa(kanske inte alla, men många) är offer för hjärntvätt, indoktrinering, propaganda t.ex.
Senast redigerad av EpicUsername 2025-08-07 kl. 20:07.
Citera
2025-08-07, 20:08
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiereGoogles
Jag kan verkligen inte förstå vänsterfolks benägenhet att sätta epitetet "svensk" på precis varenda person som ens satt sin fot i Sverige. Extremt märkligt beteende.
Jag hade tyckt det var väldigt märkligt ifall någon kallade mig för spanjor bara för att jag är bosatt i Spanien.

Vänsterns hela samhällsbygge hänger på den där villfarelsen, så de kommer att fortsätta insistera, tills det inte går längre.
Citera
2025-08-07, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intressgruppen
Enligt svt så är man höger-extrem om man är emot terror och migrant invasioner.

nej, men så tröttsamt att höra folk som säger "han är inte svensk". isf är ingen amerikan heller eftersom alla kommer från europa mexiko eller är indianer.
Citera
2025-08-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Inte en svensk alltså utan en radikal religiös svart skalle. Där kan han sitta men nått helvete till åklagare har väl redan skickat en begäran om att få hit han

Han har säkert halva släkten här så vi lär inte bli av med honom! Nästan så man tycker att det ska vara standard att skjuta ihjäl alla terrorister på plats när dom begår sina dåd så dom slipper bli en så stor kostnad!
Citera
2025-08-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkoh0list
nej, men så tröttsamt att höra folk som säger "han är inte svensk". isf är ingen amerikan heller eftersom alla kommer från europa mexiko eller är indianer.

Skulle tro att vi svenskar skämms för att vi släppt in det här skräpet i Europa så därför är vi noga med att påpeka att han är gäst.
Citera
2025-08-07, 20:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjottanjatta
Ja, om vår nuvarande regering inte tar itu med hårdhandskarna, lägger jag min
röst på sossarna igen. Sittande regering måste ta itu med muslimsk terrorism.

Du tror att det blir bättre med sossarna?
Citera
2025-08-07, 20:15
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkoh0list

Amerikan är ingen etnicitet. USA har aldrig varit etniskt homogent till skillnad från Sverige.
Citera
2025-08-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Amerikan är ingen etnicitet. USA har aldrig varit etniskt homogent till skillnad från Sverige.

sverige, danmark, norge och finland har i omgångar varit unioner. vad fan snackar du om=?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in