Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
FB är en pysventil för frågor som inte kan diskuteras på annan plats.
TS har ju själv besvarat sina frågor genom att vara här och skriva här. Via FB kan man få direktkontakt med nobelpristagare och idioter. Synd man inte vet vem som är vem.
Det är väl lite det som är charmen med FB att alla börjar exakt från samma punkt och får jobba sig upp via sina inlägg och det finns ingen som helst personlig vinning har kopplat till att bygga sitt eget varumärke som alla andra plattformar.
Sedan nu i dessa dagar som man nu talar om tvångsblandning, så har vi ju faktiskt sedan år och dag haft dessa naturliga utbyten mellan folk i deras tankar och diskussioner oavsett var de bor och vem de är just här på FB.
Pysventil stämmer bra, men faktum är att här kan vi diskutera tämligen fritt utan att någon ska peka med hela handen vart du ska gå.
Jag är ju ganska bra insnöad på AI och tycker denna utveckling är helt fantastisk och otrolig, men som högeranhängare har man ju helt klart märkt vänsterinriktningen på dessa tjänster och hur staten/globalisterna redan har kontroll på dessa och försöker manipulera oss med den ínriktning, detta är ju dessutom betydligt nyare plattformar, men som inte har lyckats stå emot påverkan som FB.
Nåväl, vi kan nog alla tacka Jan Axelsson och när han går ur tiden, så tror jag tyvärr detta är till sin ända, för som sagt jag kan inte se något annat än just en person med hög ideolog i detta tidervarv som alla kan köpas, har lyckats stå emot att vandra samma håll som alla andra.