2025-08-06, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Vems lägenhet var det som brann?

Mest sökt på tjänsterna är iallafall en 34-årig man. Han verkar vara den ende som är skriven på översta våningen där lägenheten som brann låg.
Citera
2025-08-07, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Det är flera NA i Hultsfred som har klättrat på söktjänsterna och den 43-årige NA som åsyftades överensstämmer inte med den namne på nämnd gata.

Men jösses vad rörigt det blir…!

Det är inte så viktigt vilka som ”klättrar på söktjänsterna” eftersom folk ofta toksöker på de namn som nämns på flaschback, och då klättrar de namnen, oavsett om det som skrivs här stämmer eller inte..

Det är ju den 50-årige NA som det handlar om och han står skriven (både före och efter branden) på Snickaregatan… Polisen gick tidigt ut med att de grep en 50-årig man. Uppgifter om att mannen heter NA har nämnts från olika håll och att det är NA på Snickaregatan som umgåtts med BO och det har även uppmärksammats att 50-åriga NA’s adress, åtminstone varit, tejpad med polisband nu..

43-åriga NA har ju dessutom skrivit i denna tråd. Så han lär inte ha med detta att göra.
Jag trodde det var uppgifterna om 50-åringa NA som du ifrågasatte utifrån aktivitet på sociala medier, men om det är 43-åringen du syftat på är det fullt rimligt att han är aktiv på sociala medier eftersom han inte verkar ha något med detta att göra…
Citera
2025-08-07, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panoramatak
Hej hopp!
Jag är den Niclas Andersson du hittat på LinkedIn och tack för att jag ej ser ut som 50 😂
Det är dock ingen tår under ögat utan ett fyrklöver 🍀
Skulle vara uppskattat om jag slapp bli ihopblandad med den andra stollen här i byn som också heter Niclas Andersson 😊🤜🏼🤛🏼
Peace!

Kan du vara snäll och förtydliga vad din ålder är? Då en del fortfarande bestämt hävdar att det skulle vara 43-åriga NA (du?) som omnämns som misstänkt i detta och inte den äldre…
Citera
2025-08-07, 04:09
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Vilken persons dörr?

NA som klättrat på söktjänsterna igår och idag är skriven på en annan gata och har varit aktiv på sociala medier efter branden. Om han är personen som anhölls igår em, är han isåfall släppt nu?
NA den äldre.

Polisen är nog ett steg före flashback här, troligtvis har de inte plockat fel NA.
Att nån stiger I söktjänsterna betyder inte att man är mer sannolik att vara skyldig.

Ska se vad jag kan höra om snacket, har rötter I Hultsfred så kanske finns nåt att hitta.
Citera
2025-08-07, 07:27
Medlem
På den redan nämnde H.L i trådens Facebook sida, finns det en tagg på N.A så ingen behöver famla mer i blindo.

Där finns också videor över hur räddningstjänsten (verkar) göra HLR på den avlidne.

Henr*k L*ndfors.

Lämna den yngre N.A ifred.
Senast redigerad av Googleroid 2025-08-07 kl. 07:29.
Citera
2025-08-07, 11:05
Medlem
Niclas är släppt.
Citera
2025-08-13, 17:10
Medlem
Inget nytt om lingon? E de han?
Citera
2025-08-22, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttensoetnos
Inget nytt om lingon? E de han?

Han är avskriven från misstankar, men ärendet är åter överlämnat till polisen och eftersom de vägrar delge huruvida offret hade rök i lungorna eller ej (man hänvisar till sekretess pga förundersökning) så tolkar iaf jag det som att hon mycket väl kan ha bragts om livet.
Citera
2025-08-27, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Han är avskriven från misstankar, men ärendet är åter överlämnat till polisen och eftersom de vägrar delge huruvida offret hade rök i lungorna eller ej (man hänvisar till sekretess pga förundersökning) så tolkar iaf jag det som att hon mycket väl kan ha bragts om livet.
”Han” har lagt massa nytt på sin fb om ni vill forska lite. Kommer gå kallt här annars. Anledningen till att personalen på Ekotopia sitter i SVT och gnäller om att de inte behandlar sina klienter är för att de lurar folk med lajvare att tro de behöver dyra behandlingar kommuner betalar. Grabben som sparkar på henkes hund i Vena håller Ekotopia ägarens lillebrors hund Albert i kopplet. De äger backvägen 2 och Johan tunavägen 10, ville även köpa kyrkans tomt på stenkulla 1:1, Vet inte vem grabben är ens för de vägrar berätta, men Ylva hans fru skrek att det är hennes dotter på videon iaf. Det är 4månader material på deras trams här ute nu. De var och sprang i Pias gamla lägenhet på polishuset med, en skar sig på Billy tappers krossade spegel när de rota runt med. Pia fick sin mamma och plastpappa på övervakningskameran prata med någon förra året i telefon efter Niclas lämna lägenheten och Pia låg på sjukhus säga: att han gick nyss sen ”det är för Pias skull” .. tänk efter krävs inga geni här. Dessa är inga statister eller direkt SÄPO när de smyger, är gamla missbrukare som de litar på, klumpiga och impulsiva. ECTn krossa hennes minne sista året, så brutala misshandlar och blev nästan stabil här igen ett par veckor. för vissa fan bryr sig om andra. Fb/lingon83
Citera
2025-08-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttensoetnos
”Han” har lagt massa nytt på sin fb om ni vill forska lite. Kommer gå kallt här annars. Anledningen till att personalen på Ekotopia sitter i SVT och gnäller om att de inte behandlar sina klienter är för att de lurar folk med lajvare att tro de behöver dyra behandlingar kommuner betalar. Grabben som sparkar på henkes hund i Vena håller Ekotopia ägarens lillebrors hund Albert i kopplet. De äger backvägen 2 och Johan tunavägen 10, ville även köpa kyrkans tomt på stenkulla 1:1, Vet inte vem grabben är ens för de vägrar berätta, men Ylva hans fru skrek att det är hennes dotter på videon iaf. Det är 4månader material på deras trams här ute nu. De var och sprang i Pias gamla lägenhet på polishuset med, en skar sig på Billy tappers krossade spegel när de rota runt med. Pia fick sin mamma och plastpappa på övervakningskameran prata med någon förra året i telefon efter Niclas lämna lägenheten och Pia låg på sjukhus säga: att han gick nyss sen ”det är för Pias skull” .. tänk efter krävs inga geni här. Dessa är inga statister eller direkt SÄPO när de smyger, är gamla missbrukare som de litar på, klumpiga och impulsiva. ECTn krossa hennes minne sista året, så brutala misshandlar och blev nästan stabil här igen ett par veckor. för vissa fan bryr sig om andra. Fb/lingon83

Jo tack, jag tror vi alla i den här tråden läst dina osammanhängande inlägg på facebook. Det är nog tyvärr bara i ditt huvud ditt pladder makes any sense.
Citera
2025-08-30, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Jo tack, jag tror vi alla i den här tråden läst dina osammanhängande inlägg på facebook. Det är nog tyvärr bara i ditt huvud ditt pladder makes any sense.
Tack.. de ryktas om gripande.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in